ArrangeGroup

Winnaars Facilitaire Servicedesk Awards 2015 bekend!

Geplaatst op: 09 Nov 2015

Een goed functionerende servicedesk is van groot belang voor elke organisatie. Het levert een directe bijdrage aan het succesvol presteren van de facilitaire afdeling en is daarom onmisbaar. Alle reden dus om de servicedesk eens flink in de schijnwerpers te zetten. Tijdens de tweede editie van de Facilitaire Servicedesk Awards op maandag 9 november zijn winnaars van de ‘Beste’ en ‘Meest Belovende Servicedesk’ bekendgemaakt. En de winnaars zijn …

Beste Facilitaire Servicedesk

De prijs voor Beste Facilitaire Servicedesk van 2015 is voor de Gemeente Delft! De servicedesk van de Gemeente Delft heeft de vakjury op diverse onderdelen geïmponeerd. De desk, die is ontstaan na een samenvoeging van diverse andere desks binnen de gemeente, heeft zich ondanks bezuinigingen ontwikkeld tot een skilled servicedesk, die als professionele partij wordt erkend door zowel interne als externe klanten. Daarnaast is er veel aandacht voor het persoonlijke en menselijke aspect op de desk, onder meer in de vorm van een opleidings- en trainingstraject. Verder valt de servicedesk op door haar trotse en enthousiaste uitstraling en haar wil om zich echt als hét gezicht van de organisatie te profileren.

Winnaars Facilitaire Servicedesk

Uitreiking tijdens het Servicedesk Event

De uitreiking van de Facilitaire Servicedesk Awards vond plaats tijdens het Servicedesk Event op maandagmiddag 9 november in het congrescentrum van Achmea te Zeist. Tijdens dit event werden interessante presentaties gegeven door deskundigen uit de facilitaire wereld en was er een feestelijke afsluiting door cabaretiers Edo Berger en Jasper Smit. Nieuwsgierig geworden naar het programma of geïnteresseerd in meer informatie over de vakjury? Ga dan naar www.sdaward.nl.

Meest Belovende Facilitaire Servicedesk

De prijs voor Meest Belovende Facilitaire Servicedesk van 2015 is voor de Provincie Limburg. De vakjury is onder de indruk van de forse transformatie die de desk van de Provincie Limburg in korte tijd heeft ondergaan van een traditionele facilitaire servicedesk naar een provinciale frontoffice, met een bijzonder breed pallet aan producten en diensten. Daarnaast hebben ze de vakjury verrast met een heldere presentatie, inclusief mondelinge toelichting, over de doelstellingen, het functioneren, de toegevoegde waarde en de ambities van de servicedesk. Om in de toekomst de echte ‘top’ te bereiken ziet de jury enkele verbetermogelijkheden, maar het ziet er zeker veelbelovend uit!

 

Winnaars Facilitaire Servicedesk

Initiatiefnemers

De eerste en tweede editie van de Facilitaire Servicedesk Awards (www.sdaward.nl) zijn een initiatief van ArrangeGroup, TOPdesk en Facto Magazine. Deze initiatiefnemers geloven in de strategische waarde van de servicedesk en hebben daarom hun krachten gebundeld om de organisatie van de Facilitaire Servicedesk Awards te communiceren. Een professionele servicedesk vervult tenslotte een spilfunctie en is vaak een succesfactor voor een moderne service-organisatie. Daarmee verdient het een podium in de facilitaire wereld.

bel mij terug