ArrangeGroup

Waarom meedoen aan de Servicedesk Awards? De voordelen op een rij!

Geplaatst op: 26 Jul 2016

De laatste cijfers over uw servicedesk achterhalen en een lange online vragenlijst invullen? Waarom zoveel moeite doen om deel te nemen aan de uitreiking voor beste servicedesk? En levert deelname eigenlijk iets op? Het antwoord op die laatste vraag is voor de winnaars van 2015, Provincie Limburg en Gemeente Delft, volmondig: ‘ja’. Beide organisaties hebben veel overgehouden aan het winnen van de Facilitaire Servicedesk Awards. Lees hier wat deelname voor uw servicedesk kan betekenen.

Energie, betrokkenheid en teamspirit

Na het winnen van de award kregen de Gemeente Delft (winnaar Beste Servicedesk 2015) en de Provincie Limburg (winnaar Meest Belovende Servicedesk 2015) veel complimenten en positieve aandacht. Zowel intern, van andere afdelingen, als extern door een uitgebreid artikel in Facto Magazine waarin duidelijk naar voren komt wat beide organisaties hebben gedaan om hun servicedesk te optimaliseren. Naast de positieve energie die vrijkwam door het winnen van de award, zorgde het ook voor een grotere betrokkenheid van de medewerkers en een goede teamspirit om samen meer van deze prachtige resultaten te realiseren. Tevens zorgde deze titel voor contact met andere servicedesks en werden er werkbezoeken geregeld om onderling ervaringen uit te wisselen en een voorbeeld voor elkaar te zijn.

Servicedesk Awards

Patrick Souren, Coördinator Front Office bij de Provincie Limburg:
“Na het winnen van de Award voor ‘Meest Belovende Servicedesk 2015’ hebben we veel positieve reacties ontvangen, zowel van collega’s als van klanten. Complimenten krijg je natuurlijk niet elke dag, ook al doe je nog zo je best. Dat werkt erg motiverend!”

 

Patrick Souren - Provincie Limburg

Waarom deelnemen?

Hierbij een overzicht van redenen om deel te nemen aan de Facilitaire Servicedesk Awards van 2016:

  • Uw servicedesk kan zich intern en extern profileren;
  • Uw deelname draagt bij aan de betrokkenheid van uw medewerkers en de teamgedachte van uw servicedesk;
  • U ontvangt dé Servicedesk Benchmark van 2016, zodat u kunt zien hoe uw servicedesk in de facilitaire branche ervoor staat ten opzichte van andere servicedesks;
  • Uw servicedesk wordt beoordeeld door een vakkundige en onafhankelijke jury bestaande uit vijf kopstukken uit het facilitaire werkveld;
  • Wordt uw servicedesk genomineerd, dan wordt uw organisatie onder aandacht gebracht in Facto Magazine en op de websites van ArrangeGroup en TOPdesk;
  • Wint uw servicedesk de Facilitaire Servicedesk Awards? Dan wordt een uitgebreid portret van uw servicedesk opgenomen in Facto Magazine waarin centraal staat waarom juist úw servicedesk gewonnen heeft. Daarnaast is uw servicedesk een voorbeeld voor vele andere servicedesks en zullen zij maar al te graag langskomen om ervaringen uit te wisselen en te kijken hoe u te werk gaat.

Inschrijven vanaf 1 september

Wilt u uw servicedesk profileren? De betrokkenheid van uw team nog meer vergroten? En kans maken om een heel jaar lang ‘De Beste Servicedesk van 2016’ te zijn? Twijfel niet langer en neem ook deel aan deze belangrijke verkiezing. Inschrijven kan vanaf 1 september 2016.

Houdt de website van www.sdaward.nl in de gaten en stuur tussen 1 en 30 september de ingevulde vragenlijst naar info@sdaward.nl!

bel mij terug