ArrangeGroup

Verwachtingsoverstijgend werken

Geplaatst op: 03 May 2016

Een facilitair interimmer kun je voor diverse opdrachten inzetten. Denk aan het regelen van een verhuizing, het bemensen van een servicedesk, het geven van advies omtrent facilitaire problemen, maar natuurlijk ook om personeel tijdelijk te vervangen. Uiteraard op verschillende niveaus: van Facilitair Talenten tot Interim Managers. Bij ArrangeGroup hebben de interimmers het doel om uw verwachting te overstijgen.

Verwachtingsoverstijgend

Natuurlijk zorgt ieder Facilitair Talent, Interim Professional of Interim Manager van ArrangeGroup voor een goede invulling van de door hem gestelde taken en verantwoordelijkheden. Maar gelukkig stopt het daar niet! Naast een goede invulling van de benodigde Human Resource, beschikt een interimmer van ArrangeGroup ook over een groot netwerk dat hij of zij kan inzetten voor vraagstukken op facilitair vlak. Zo kunnen zij ook een toegevoegde waarde bieden als een vraagstuk net buiten zijn of haar expertisegebied ligt.

Frisse facilitaire blik

De inzet van interimmers zorgt daarnaast voor een frisse blik van buiten. De waarom-vragen die zij stellen kunnen heel verfrissend zijn. Met hun kennis en ervaring zorgen zij voor nieuwe facilitaire inzichten binnen uw organisatie, bijvoorbeeld hoe bepaalde werkzaamheden sneller en efficiënter opgepakt kunnen worden. Zij verlenen niet alleen de dienst waar zij voor zijn ingehuurd, maar denken in de breedste zin mee over de ontwikkelingen die voor de organisatie van belang zijn. Met deze externe kennis kan je als opdrachtgever toetsen of je slim bezig bent in de markt. Interimmers met hun frisse blik en unieke aanpak geven een positieve impuls aan uw gehele organisatie!

Best practices

De interimmers van ArrangeGroup worden regelmatig uitgenodigd voor een ronde tafel of andere kennisbijeenkomst op het kantoor van ArrangeGroup. Interimmers zijn verbonden met en betrokken bij andere opdrachtgevers door middel van kennisuitwisseling en de inzet van best practices. Tijdens de vele contacten en opleidingsmomenten wordt deze praktijkkennis tussen de collega’s onderling uitgewisseld. Hiervoor is niet altijd een vast omlijnt ‘kennismanagementsysteem’ nodig. In onze ervaring is vooral de ontmoeting belangrijk, de overdracht van kennis volgt dan vanzelf!

Talloze extraatjes

Ook onze Business Development en Business Solutions Medewerkers worden regelmatig door onze interimmers ingeschakeld om hen te ondersteunen bij een klantvraag, de organisatie van workshops, als spreker bij een bijeenkomst of bij het creëren van nieuwe dienstverleningsconcepten. Ook het uitvoeren van de door ArrangeGroup ontwikkelde onderzoekstool, zoals de facilitaire Mystery Visits of de Servicedesk Scan, horen bij het uitgebreide scala aan kennis en dienstverlening dat met een interimmer uw organisatie binnenkomt.

Ervaren en frisse nieuwe medewerkers werken op de achtergrond samen om de beste toekomstbestendige, facilitaire oplossingen te realiseren voor u en uw klanten!

bel mij terug