ArrangeGroup

Vakjury Servicedesk Awards 2016 bekend

Geplaatst op: 25 Aug 2016

De vakjury van de Servicedesk Awards van 2016 is bekend en bestaat uit vier kopstukken uit het facilitaire werkveld. Tijdens het Servicedesk Event op donderdag 10 november aanstaande in Zeist reikt de vakjury de award uit voor ‘Beste Servicedesk 2016’.

Onafhankelijke jury

Voor de Facilitaire Servicedesk Awards is een onafhankelijke jury van groot belang. Een goed functionerende servicedesk is immers van strategische waarde voor organisaties en de genomineerde servicedesks dienen eerlijk en rechtvaardig beoordeeld te worden op hun functionaliteiten en ontwikkelingen. Elementen die bij deze beoordeling aan de orde komen, zijn: innovatief vermogen, hospitality in de genen, visie op de mensfactor, samenwerking in de keten, klanttevredenheid, volwassenheid van de servicedesk, eerlijkheid en oprechtheid, creativiteit en omgang met veranderingen en weerstand.

Om de juiste servicedesk te selecteren voor de juryprijs voor ‘Beste Servicedesk 2016’ bestaat de jury van de Facilitaire Servicedesk Awards 2016 uit diverse professionals uit het facilitaire werkveld, te weten:

Josée Kruisweg – Nationale Politie

Josée Kruisweg is ruim tien jaar werkzaam bij de Nationale Politie in diverse leidinggevende functies. Drie jaar geleden startte Josée als projectleider “Centralisatie Servicedesk FM”. In dit project werden 27 servicedesks gemigreerd naar één centrale servicedesk. Josée is inmiddels leidinggevende van deze servicedesk geworden. Ze heeft trots, plezier en kwaliteit van de dienstverlening hoog in het vaandel staan.

Wisse Stenchlak – ISS

Wisse Stenchlak is Senior Solutions Development Manager bij ISS en houdt zich bezig met het ontwikkelen van Integrated Facility Services (IFS) oplossingen voor potentiële klanten. In het verleden heeft Wisse verschillende servicedesks geadviseerd en getraind, was actief in de organisatie van de Servicedesk Awards 2014 en heeft diverse publicaties op zijn naam staan. Daarnaast is hij actief als lid van de FMN expertgroep Waardecreatie en Nieuwe Businessmodellen.

Renske van der Heide – EuroFM

Als bestuurslid van EuroFM vertegenwoordigt Renske van der Heide de facilitaire professionals in Europa. De komende jaren wil zij het gat tussen onderwijs, onderzoek en het bedrijfsleven verkleinen en het vakgebied Facility Management naar een meer volwassen niveau brengen. Naast haar werkzaamheden voor EuroFM is zij de drijvende kracht achter Worcade, een samenwerkingsplatform dat organisaties en hun leveranciers gemakkelijker, leuker en efficiënter helpt te communiceren.

Patrick Souren – Provincie Limburg

Patrick Souren is Coördinator Servicedesk binnen het cluster Facilitaire Dienstverlening van Provincie Limburg. Vorig jaar won hij met zijn team de award voor ‘Meest belovende Servicedesk’. Op energieke en enthousiaste wijze stuurt hij de Servicedesk aan – waarbij de medewerker en klanttevredenheid centraal staan. De ontwikkeling naar een Provinciale Front-office met behulp van procesverbeteringen, het optimaliseren van vakapplicaties en medewerkersontwikkeling is hun weg ‘naar de top’.

Natasja Schaap – Gemeente Delft

Natasja Schaap is Coördinator Servicedesk bij de Gemeente Delft. Vorig jaar was Natasja één van de initiatiefnemers om de Gemeente Delft te nomineren voor de Servicedesk Awards. Uiteindelijk sleepten Natasja en haar team de award voor ‘Beste Servicedesk 2015’ in de wacht. Continue kwaliteitsverbetering door continu in gesprek te zijn met de klant is een belangrijk focuspunt voor Natasja.

Inschrijven vanaf 1 september!

De inschrijvingen voor de ‘Beste Servicedesk van 2016’  zijn geopend vanaf 1 tot en met 30 september 2016. Schrijf uw servicedesk in en doe mee in de strijd voor de titel ‘Beste Servicedesk 2016’. Ga naar www.sdaward.nl!

bel mij terug