ArrangeGroup

Summertime Servicedesk time

Geplaatst op: 25 May 2012

ArrangeGroup is bij veel klanten actief betrokken bij de Servicedesk. Of het nu gaat om het bemensen, het optimaliseren of om het aansturen van de Servicedesk. We arrange it! Lees hier meer over onze Summertime Servicedesk actie.

De Servicedesk Scan

Wij delen onze kennis en ervaring graag met onze relaties. Daartoe hebben we de Servicedesk Scan ontwikkeld! Een krachtige analyse geeft inzicht in de huidige situatie van uw Servicedesk. Aspecten waar we op ingaan zijn: processen, systemen, personeel, organisatie en uw dienstverlening. Vervolgens voeren we een kwalitatieve en kwantitatieve benchmark uit. Uiteindelijk ontvangt u onze aanbevelingen schriftelijk en in de vorm van een presentatie.

Summertime

Summertime

Na de zomer weer helemaal klaar voor een nieuw jaar met de laatste aanbevelingen en tips voor een succesvolle Servicedesk? Tijdens de zomerperiode biedt ArrangeGroup een actie aan voor het uitvoeren van een Servicedesk Scan. Interesse? We horen het graag!

Professionaliseer uw desk

Een goed functionerende Servicedesk is van strategische waarde voor organisaties en kan een directe bijdrage leveren aan het succesvol presteren van de facilitaire organisatie. Wij noemen dit Servicedesking! De beschikking over een goed functionerende Servicedesk is niet meer voldoende; het kan én moet beter! Met ArrangeGroup kunt u uw Servicedesk evalueren, organiseren en professionaliseren.

bel mij terug