ArrangeGroup

Themabijeenkomst “Belofte, Doen, Beleving met SeLA”

Geplaatst op: 05 Oct 2011

Op donderdag 29 september heeft Petra Hillenius van SeLA Management een interactieve training gegeven over het SeLA management instrument aan een groep geïnteresseerden vanuit het facilitaire netwerk, interim professionals van ArrangeGroup en een aantal excellente studenten van de opleiding Facility Management. Het was een geslaagde themabijeenkomst.

Themabijeenkomst succesvol

SeLA staat voor Service met Experience. Het is een hulpmiddel bij het ontwikkelen van organisaties. Koppeling van missie en visie naar de kernwaarden staat bij SeLA centraal. Hierbij worden de kernwaarden van organisaties om op koers te komen en te blijven door deze te koppelen aan de gewenste experience van de klant.

Kansen zoeken

Het sturen op klantverwachting is het zoeken naar kansen. Een organisatie heeft een belofte (kernwaarde) die zichtbaar zou moeten zijn in de service. Petra Hillenius heeft laten zien welke kansen elke organisatie heeft om vanuit de klant te kijken naar de service die geboden wordt. Veel praktijkvoorbeelden zijn hierbij aan de orde gekomen en door aanwezigen zijn ervaringen en verschillende visies gedeeld. We kijken terug op een inspirerende themabijeenkomst waar ArrangeGroup graag – in samenwerking met SeLA Management – in de toekomst een vervolg aan geeft.

SeLA Management

SeLA helpt organisaties:
– Het dienstverleningsproces slimmer in te richten
– Gebruikmakend van de interne kennis
– Voor service die aansluit bij de klantverwachting
– Aan klanten die zich erkend voelen
– En medewerkers die trots zijn en goed presteren
– Op weg naar een betere klantexperience

De SeLA cirkel

De SeLA cirkel laat zien dat een klant meerdere soorten dienstverlening afneemt. De belofte van de organisatie moet in alle aspecten van de service herkenbaar zijn. De SeLA cirkel helpt om het totaal aan dienstverlening vorm te geven. Bij de inrichting van de service moet de gewenste klantexperience uitgangspunt zijn.

bel mij terug