KNVB campus

Samen sterk! Toen, nu en in de toekomst

Geplaatst op: 1 april 2020

Ons dagelijks leven staat behoorlijk op z’n kop. Zowel persoonlijk als zakelijk. Binnen organisaties worden strategieën en plannen herzien. Meer dan ooit staan we in nauw contact met onze leveranciers, klanten en medewerkers. In deze uitzonderlijke situatie benadrukken we onze trots op onze medewerkers, die nog steeds iedere dag keihard werken om de dienstverlening van onze klanten voort te zetten. En natuurlijk zijn we blij met onze klanten vanwege de hechte samenwerking en hun vertrouwen.

Wat betekent de corona-situatie voor ons?

Er wordt een groot beroep gedaan op de vitale beroepen en bij andere beroepen ontstaat ruimte. De markt raakt wat verstijfd en volatiel in deze onzekere tijd. Als dienstverlener merken wij dat natuurlijk ook. Dat betekent dat ook ons plan voor dit jaar anders uitpakt, zodat we uitgenodigd worden om zowel flexibel als kritisch te zijn. We varen scherper koers en trekken nog nauwer op met onze klanten. Niet alleen om de continuïteit van onze organisatie te borgen, maar ook zoveel mogelijk die van onze klanten en medewerkers. Binnen ArrangeGroup hebben wij een Taskforce in het leven geroepen, die zich buigt over allerlei vraagstukken. Zo bouwen wij kennis op, geven we richtlijnen aan onze medewerkers en stellen we maatregelen. Vanuit hier proberen we alles zo goed mogelijk door te vertalen naar onze medewerkers en in te zetten voor onze klanten.

Ons Servicecentrum biedt kosteloos hulp aan

Wij zijn van mening dat ondernemend Nederland de handen zoveel mogelijk in één moet slaan. Eens te meer is nu duidelijk hoe verweven wij allemaal met elkaar zijn. En elkaar nodig hebben. Dat betekent dat we elkaar steunen, elkaar helpen en elkaar inzetten. Daarom zetten wij tijdens de coronacrisis onze facilitaire kennis vrijblijvend en kosteloos in, aan organisaties die onverwacht met facilitaire vraagstukken zitten. Bijvoorbeeld rondom huisvesting, (thuis)werkplekken, verhuizingen, schoonmaak of hospitality. Neem gerust contact op met onze facilitaire experts. Zij helpen je graag op weg en zijn iedere werkdag bereikbaar tussen 09.00 en 17.00 uur via telefoonnummer 06 41 86 93 21 of per e-mail via servicecentrum@arrangegroup.nl.

Hoe ziet de toekomst van ArrangeGroup eruit?

Al 20 jaar maken wij met elkaar facilitaire organisaties sterker. Onze missie “wij maken werk en omgeving beter en leuker” blijft onverminderd overeind staan. We hebben de laatste jaren hard gewerkt aan een gezond en stabiel fundament. Zowel in dienstverlening en medewerkers als financieel. Ook al weten we nog nauwelijks in te schatten wat de nabije toekomst ons brengt, er komt een tijd dat we weer vooruit kunnen denken en dromen. We verwachten dat er vanaf het derde kwartaal weer een situatie komt waarin wij, samen met onze klanten en medewerkers, verder kunnen bouwen. Bouwen aan facilitaire organisaties en een omgeving die goed bijdraagt aan de ambities en doelstellingen. Wat die ook mogen zijn. Één ding verliezen wij nooit uit het oog en dat is ons rotsvaste vertrouwen, dat wij samen met klanten en medewerkers het verschil kunnen maken! En wij geloven dat dit misschien nog wel meer dan ooit tevoren relevant is. Onze klanten mogen onverminderd op ons blijven rekenen!

Namens Directie ArrangeGroup

Sander Koop
Arjan Elst

Kom in contact met ons servicecentrum
Terug naar het nieuwsoverzicht