ArrangeGroup

Rabobank besteedt facilitaire dienstverlening uit aan o.a. ArrangeGroup

Geplaatst op: 20 May 2016

ArrangeGroup heeft met diverse lokale Rabobanken een meerjarige overeenkomst gesloten voor het leveren van Facilitaire Soft Services. Als regiepartner is ArrangeGroup verantwoordelijk voor de aansturing en de gedeeltelijke uitvoering van de facilitaire dienstverlening bij de lokale banken. Voor deze banken voert ArrangeGroup activiteiten uit op het gebied van post, repro, interieurverzorging, onderhoud, logistiek, receptie en servicedesk. ArrangeGroup start in totaal bij bijna dertig Rabobanken met deze service. Bij de lokale banken in Utrecht, Noord-Oost Achterhoek en Drachten Friesland-Oost start de implementatie op 1 juni. In Noord-Groningen is de implementatie reeds gestart.

Intelligent verlengstuk

ArrangeGroup draagt als intelligent verlengstuk van de lokale Rabobanken zorg voor de kwalitatieve uitvoering van de facilitaire dienstverlening, met een sterke focus op het gebied van continuïteit, flexibiliteit en innovatie. Rabobank Nederland wil de komende jaren haar facilitaire organisatie verder professionaliseren door te standaardiseren en operationele diensten te outsourcen. Op dit moment is er een grote diversiteit in de inrichting van de facilitaire organisatie op lokaal niveau. De uitbesteding aan onder andere ArrangeGroup moet leiden tot een efficiëntere organisatie die bijdraagt aan een toekomstbestendige Rabobank met behoudt van haar unieke lokale betrokkenheid.

Rabobank facilitaire dienstverlening

Facilitair aandeelhouder

Arjan Elst, Owner & Director van ArrangeGroup:
“We zijn trots op deze facilitaire samenwerking en zien veel overeenkomsten met de Rabobank op het gebied van maatschappelijk ondernemen. Ons doel als Facilitair Aandeelhouder van de lokale banken is om samen de stap te maken om de bank duurzaam te faciliteren. Zodanig dat we de bank binnen onze invloedssfeer helpen om haar klant centraal te stellen, de kosten te verlagen en de impact van coöperatief bankieren te versterken. Uiteraard met behoud van kwaliteit, service en hospitality, daar waar de bank het belangrijk vindt.”

Arjan Elst

bel mij terug