Servicedesk presentatie

Presentatie Servicedesk van de Toekomst wegens succes herhaald!

Geplaatst op: 7 februari 2017

Tijdens vakevent Facility for Future heeft ArrangeGroup een presentatie gegeven over de Servicedesk van de Toekomst. Wegens het grote succes en de enorme opkomst wordt deze presentatie opnieuw gegeven tijdens het Servicedesk Event Revisited. Met twee presentaties en een workshop staat deze middag in het teken van de facilitaire servicedesk. Mis het niet!

Servicedesking 2.0

Het Servicedesk Event Revisited vindt plaats op vrijdagmiddag 3 maart 2017 en op deze dag staat Servicedesking centraal. Met twee presentaties en een workshop worden diverse aspecten van de facilitaire servicedesk belicht en besproken met Facilitaire Professionals. Facilitair Coördinatoren, Facility Managers, servicedesk medewerkers; iedereen is welkom tijdens dit inspirerende en informerende event. Deelname is kosteloos.

Servicedesk van de Toekomst

Het event start met een presentatie van ArrangeGroup over de servicedesk van de toekomst. Wat is de volgende stap na de regisserende servicedesk? Hoe behoud je de ontwikkelingsdrang en hoe blijf je als servicedesk vernieuwend? Welke ontwikkelingen zijn hierbij bepalend? Tiko Smetsers deelt zijn visie en geeft tijdens deze sessie antwoord op deze vragen.

Data-driven FM in slimme gebouwen

Facility Management wordt steeds meer data-gedreven, maar waar start je als Facility of Servicedesk Manager? Op welke data wil je gaan sturen om de dienstverlening te verbeteren? In deze sessie neemt Lone Rooftop je mee naar de wereld van Intelligent Buildings en en wordt ingegaan op diverse apps die worden ontwikkeld om gebouwen te optimaliseren op het gebied van duurzaamheid, efficiëntie en hospitality. Denk aan dashboards met 24/7 bezettingsinformatie, apps voor slimme schoonmaak en BHV en koppelingen met gebouwbeheersystemen om licht- en klimaatsystemen efficiënter in te zetten. Naast een inspirerende live-demo, vertelt Youri Wildeman waar hun platform al wordt ingezet en wat de mogelijkheden zijn voor uw organisatie.

Gooi het maar over de schutting!

Tot slot geeft TOPdesk een workshop waarbij de servicedesk de spil is tussen de (interne) klant en de leverancier. In deze simulatie toont TOPdesk spelenderwijs aan dat organisaties winst kunnen behalen op het gebied van communicatie tussen de drie partijen, het coördineren van de afhandeling van meldingen en het houden van toezicht op leveringsafspraken.

Programma vrijdag 3 maart

We hebben het volgende programma opgesteld:

14.00 uur – Ontvangst
14.30 uur – Servicedesk van de Toekomst, door ArrangeGroup
15.00 uur – Data-driven FM in slimme gebouwen, door Lone Rooftop
15.45 uur – Gooi maar over de schutting, door TOPdesk
16.30 uur – Borrel

Wees er snel bij!

Het Servicedesk Event Revisited vindt plaats op vrijdag 3 maart op het kantoor van ArrangeGroup in Amersfoort. Het programma start om 14.30 uur en wordt rond 16.30 uur afgesloten met een borrel en netwerkmogelijkheden. Tussentijds aansluiten is natuurlijk ook mogelijk.

Terug naar het nieuwsoverzicht