ArrangeGroup

Michel: “Innovativiteit zit in het DNA van ArrangeGroup”

Geplaatst op: 16 Feb 2016

Michel Tobé is Manager Facilitaire Services bij Rabobank Zuid-Holland en heeft al een aantal jaren goed contact met ArrangeGroup. In een interview vertelt Michel over zijn kijk op de dienstverlening en innovativiteit van ArrangeGroup en de drive om te vernieuwen.

Langdurige samenwerking

ArrangeGroup heeft een aantal jaar geleden diverse facilitaire diensten aan Rabobank Zuid-Holland geleverd. Deze samenwerking startte in 2006. Michel: “ArrangeGroup ken ik al heel wat jaren, we hebben nog altijd contact over verschillende zaken en diensten. Zo houden we sterk in de gaten wat er in de markt gebeurt. Het meeste contact heb ik met de directeuren van ArrangeGroup. Vooral Arjan (red. Elst, eigenaar en directeur van ArrangeGroup) ken ik goed. Zijn enthousiasme is echt zijn kracht. Het is heel plezierig om met hem te werken.”

“Ik zie ArrangeGroup als een jong, energiek en leergierig bedrijf dat de drive heeft om ervoor te gaan en te vernieuwen.”

Verrassende concepten

Op de vraag hoe Michel ArrangeGroup beschrijft, antwoordt hij: “Ik zie ArrangeGroup als een jong, energiek en leergierig bedrijf dat de drive heeft om ervoor te gaan en te vernieuwen. Deze innovatiedrive komt tot uiting in de The Facility Lab. Via deze dienst gaat ArrangeGroup op zoek naar verbetering en vernieuwing. Door vanuit een andere invalshoek te denken, komen ze tot verrassende concepten. Deze innovativiteit zit veel dieper dan alleen The Facility Lab. Ik vind dat innovativiteit echt in het DNA van ArrangeGroup zit. Dat is volgens mij hun onderscheidende vermogen als facilitair dienstverlener.”

Nieuwe invalshoeken vinden

Michel is zeer te spreken over de samenwerking met ArrangeGroup en geeft een acht als rapportcijfer. Op de vraag hoe we deze acht naar een negen of negen-plus kunnen brengen, antwoordt Michel: “Blijf klanten verrassen. Neem klanten mee in de dialoog en de ideeën waar jullie mee bezig zijn. Dat werkt voor mij persoonlijk erg goed. Ik vind het leuk om mee te denken en op die manier te helpen om de producten en diensten nog meer te verbeteren vanuit mijn eigen kennis gebruikerservaring. Hierdoor wordt de dienstverlening aan mij als (potentiële) opdrachtgever natuurlijk ook beter.”

Behoud je identiteit

Tot slot heeft Michel nog een handige tip voor ArrangeGroup: “In de afgelopen jaren is ArrangeGroup in een rap tempo gegroeid. Dat is natuurlijk heel fijn, maar verlies je eigen identiteit niet. Behoud je kernwaarden en blijf deze waarmaken. Hoe sneller je groeit, hoe lastiger dit wordt. Zeker als je dezelfde hoge kwaliteit wilt leveren. De eigen identiteit behouden is in mijn ogen essentieel voor een bedrijf als ArrangeGroup. Dit moet je vertalen naar de dienstverlening om zo het bedrijf naar een hoger niveau te tillen”, aldus Michel.

Michel Tobe Rabobank

bel mij terug