ArrangeGroup

Maud: “Een frisse blik zorgt voor nieuwe facilitaire inzichten”

Geplaatst op: 25 Feb 2016

Het woord is aan Maud Bergman: een enthousiaste facilitair medewerker die voor een frisse blik zorgt op de servicedesk. Een greep uit haar leven en haar werkzaamheden voor opdrachtgever Rabobank Centraal Twente.

Wisselende werkzaamheden

Maud is sinds een paar maanden werkzaam bij ArrangeGroup en is direct gestart als Medewerker Facilitaire Services bij Rabobank Centraal Twente. Daar is ze verantwoordelijk voor het beheren en uitvoeren van alle activiteiten op de servicedesk. Maud: “De werkzaamheden zijn erg wisselend, denk aan het coördineren van meldingen, het oplossen van storingen, maar ook het verwerken van bestellingen. Verder zijn we veel met beveiligingsaspecten bezig, zoals het aanmaken van toegangsbadges voor nieuwe medewerkers en smartcards voor medewerkers die verplicht zijn om te werken in een beveiligde omgeving.”

Nieuwe facilitaire inzichten door enthousiasme

“Mijn doel bij de Rabobank? Het verder professionaliseren van de servicedesk. Ik kan veel leren van de medewerkers die hier al langer werkzaam zijn, maar mijn frisse blik zorgt ook voor nieuwe inzichten. Ik kan aan collega’s laten zien hoe bepaalde werkzaamheden anders opgepakt kunnen worden, waardoor bepaalde zaken sneller of efficiënter worden geregeld. Mijn andere doel op de servicedesk sluit hierop aan: anderen in beweging krijgen met mijn enthousiasme, zodat zij niet vast blijven zitten in hun oude routine, maar nieuwe inzichten krijgen. Ik vind het fijn dat de Servicemanager naar mijn ideeën luistert en open staat voor vernieuwingen, zodat ik echt een toegevoegde waarde kan leveren,” aldus Maud.

 

Maud Bergman

Ontwikkelingsdrive

Op de vraag hoe Maud ArrangeGroup heeft leren kennen, antwoord ze: “Ik werd heel enthousiast over de verhalen van mijn afstudeerbegeleider over ArrangeGroup. Tot mijn geluk werd ik geselecteerd voor de opdracht bij de Rabobank. Wat me erg aanspreekt aan ArrangeGroup is dat ze net afgestudeerden een kans bieden op de arbeidsmarkt en zichzelf blijven ontwikkelen. Daarnaast vind ik het heel prettig om samen te werken met professionele en gemotiveerde collega’s die dezelfde mindset hebben als ik. Ze zijn sociaal, flexibel, staan open voor een praatje en kunnen snel schakelen tussen verschillende werkzaamheden. Daar pas ik goed tussen en daarom voel ik me erg op mijn plek bij ArrangeGroup. Ik wil nog veel leren en ervaring opdoen in het facilitaire vakgebied. Mijn uiteindelijke doel is om hogerop te komen in de facilitaire wereld en een volgende stap te maken in mijn carrière. Er zijn in de toekomst veel ontwikkelingen (onder andere bij de bank) die mooie doorgroeimogelijkheden op facilitair vlak tot gevolg hebben. ArrangeGroup biedt hierin genoeg mogelijkheden!”

“Ik wil anderen in beweging krijgen met mijn enthousiasme en hen inspireren tot nieuwe inzichten.”

Afbreken en opbouwen

Ook in haar vrije tijd kan Maud haar facilitaire talenten goed inzetten. Naast fanatiek volleyballen is ze druk bezig met haar woning. Maud: “Samen met mijn vriend heb ik een oud huis gekocht die we willen afbreken. Op die grond willen we een compleet nieuwe vrijstaande woning bouwen. Daar gaat veel tijd in zitten, maar het is erg leuk en uitdagend om hiermee bezig te zijn. En dan komt mijn facilitaire kennis goed van pas!”

Over Maud!

Naam: Maud Bergman
Leeftijd: 22 jaar
Woonplaats: Lemelerveld
Functie: Medewerker Facilitaire Services
Hobby’s: volleybal, hardlopen, festivals bezoeken en gezelligheid
Opleiding: HBO Facility Management
Opdrachtgevers bij ArrangeGroup: Rabobank

bel mij terug