ArrangeGroup

Marcella: “Bij ArrangeGroup krijg ik de kans om mezelf te ontwikkelen”

Geplaatst op: 01 Dec 2015

Het woord is aan Marcella Mesker, een enthousiaste en gedreven Facilitair Professional. Een greep uit haar leven en de opdrachten de zij voor ArrangeGroup vervult.

Direct op haar plek

Sinds 2010 werkt Marcella bij ArrangeGroup en vanaf het eerste moment voelde ze zich op haar plek. Marcella: “Op de bedrijvenmarkt aan de Haagse Hogeschool was ArrangeGroup één van de weinige organisaties die me echt aansprak. In het gesprek werd het belang van persoonlijke aandacht en ontwikkeling duidelijk en dat interimmers bij diverse opdrachtgevers in diverse functies aan het werk gaan. Veel ervaring opdoen en ontwikkelen dus! Het gesprek was verder heel ontspannen en ik had echt het gevoel dat ze geïnteresseerd waren. In dezelfde week dat ik mijn Facility Management-diploma haalde, ben ik bij ArrangeGroup gestart. Ik kreeg direct een leuke opdracht op de servicedesk van Nike, waar ik veel over het facilitaire vakgebied heb geleerd.”

“ArrangeGroup staat volledig achter haar medewerkers en geeft iedereen de ruimte om zichzelf te ontwikkelen. Hierdoor voel ik me echt op mijn plaats.”

Veel afwisseling

Marcella werkt ondertussen al ruim vijf jaar bij ArrangeGroup. Na haar opdracht bij Nike was Marcella een jaar lang verantwoordelijk voor het wagenparkbeheer bij Joulz. Daarna startte ze een opdracht bij ING als Beheerder Facility Services. “Deze functie mocht ik opnieuw inrichten en professionaliseren. De documenten en processen die ik hiervoor heb gemaakt, worden tot op de dag van vandaag nog steeds gebruikt. Dit was een uitdagende opdracht die mij veel voldoening gaf. Nu werk ik met veel plezier drie dagen per week als Projectmedewerker Facilitair bij de Veiligheidsregio Utrecht (VRU). Bij de VRU pak ik een aantal projecten op zoals de uitrol meubilair van 67 brandweerkazernes en het vernieuwen van keukens bij drie brandweerkazernes in de provincie Utrecht. Hier krijg ik de vrijheid om deze zelf vorm te geven. Daarnaast ondersteun ik twee dagen per week de afdeling Recruite bij ArrangeGroup. Een nieuwe ervaring waarbij ik op een andere manier bij ArrangeGroup betrokken ben. Deze afwisseling vind ik erg fijn,” aldus Marcella.

Energie uit contacten met mensen

Niet alleen tijdens haar werk vindt Marcella het fijn om in contact te staan met andere mensen, ook in haar privéleven. Daarom heeft ze zich opgegeven om taalcoach te worden en mensen met taalproblemen te helpen. Diepgaande gesprekken en het hebben van een duidelijke visie zijn voor Marcella erg belangrijk: “Misschien dat ArrangeGroup daarom zo goed bij me past. Dit bedrijf heeft een duidelijke visie op het gebied van Facility Management en Inkoop en onderscheidt zich door dichtbij relaties, professionals en de omgeving te staan. Ik heb het gevoel dat ArrangeGroup volledig achter haar medewerkers staat en iedereen de ruimte krijgt om zichzelf te ontwikkelen. Hierdoor voel ik me echt op mijn plaats bij ArrangeGroup en merk ik dat ik zeer betrokken ben bij het bedrijf en mijn collega’s.”

Een nieuw hoofdstuk

Marcella verwacht in maart haar eerste kindje en gaat binnenkort verhuizen binnen Almere. Stralend vertelt ze over haar toekomstige moederschap: “Ik zie het echt als een nieuw hoofdstuk dat ik zoiets fijns mag meemaken. Met een baan waar ik op mijn plek zit, een nieuw huis, een fijne relatie en een kindje op komst, maak ik echt een nieuwe stap in mijn leven.”

Over Marcella!

Marcella

Naam: Marcella Mesker
Leeftijd: 26 jaar
Woonplaats: Almere
Relatie: Samenwonend
Hobby’s: Mensen, reizen, plezier halen uit werk
Functie: Facility Professional
Opleiding: Facility Management aan de Haagse Hogeschool
Opdrachtgevers bij ArrangeGroup: Nike, Joulz, ING, VRU

bel mij terug