ArrangeGroup

Inschrijving Facilitaire Servicedesk Awards 2017 is geopend!

Geplaatst op: 01 Sep 2017

Van 1 tot en met 30 september kunnen alle facilitaire en shared Servicedesks zich inschrijven via www.sdaward.nl. Hiermee maken ze kans op de juryprijs of de publieksprijs voor ‘Beste Servicedesk 2017’. Schrijf uw Servicedesk nu in!

Inschrijving gestart

Facilitaire en shared servicedesks kunnen deelnemen door de vragenlijst op te vragen via www.sdaward.nl en in te vullen. Het insturen van de vragenlijst kan van 1 tot en met 30 september. Beantwoord de vragen zo volledig mogelijk en misschien wordt uw Servicedesk wel de winnaar van 2017!

Waarom deelnemen?

Waarom zoveel moeite doen om mee te doen aan deze verkiezing? Hierbij genoeg redenen voor servicedesks om deel te nemen:

  • Uw Servicedesk kan zich intern en extern profileren;
  • Deelname draagt bij aan de teamspirit en betrokkenheid van medewerkers binnen uw organisatie;
  • U maakt kans op de Servicedesk Insights, welke de volwassenheid van uw Servicedesk op verschillende thema’s meet.
  • Wordt uw servicedesk genomineerd?  Dan wordt uw organisatie onder de aandacht gebracht in Facto Magazine en op de websites van ArrangeGroup en TOPdesk;
  • Uw Servicedesk wordt beoordeeld door een professionele vakjury;
  • Wint uw Servicedesk de Facilitaire Servicedesk Awards?  Dan wordt een uitgebreid portret van uw Servicedesk opgenomen in Facto Magazine en bent u hét voorbeeld voor andere servicedesks;
  • U ontvangt de Servicedesk Benchmark 2017;

 

Dus wilt u uw Servicedesk extern profileren? De betrokkenheid van uw team nog meer vergroten? En kans maken om een heel jaar lang ‘De Beste Servidedesk van 2017’ te zijn?  Vraag dan nu nog de vragenlijst op via www.sdaward.nl en schrijf uw Servicedesk voor 30 september in!

Vakjury

Vijf facilitaire kopstukken nemen de beoordeling voor de Facilitaire Servicedesk Awards 2017 voor hun rekening. De vakjury van 2017 bestaat uit:

  • Josée Kruisweg – Politie
  • Renske van der Heide – Euro FM
  • Joost Mors – Nyenrode
  • Merle Lateveer – NHTV
  • Ingeborg Leene – Nutreco

De verkiezing

Op 6 oktober volgt de bekendmaking van de genomineerden. De jury zal de genomineerde Servicedesks persoonlijk bezoeken. De genomineerden zullen de vakjury moeten overtuigen waarom hun Servicedesk de beste van 2017 is. Tijdens het Serivcedesk Event zal de jury de winnaar van ‘Beste Servicedesk’ bekend maken. Daarnaast maken de genomineerde Servicedesk kans op de publieksprijs.

Het Servicedesk Event

Het Servicedesk Event vindt plaats op maandag 20 november, waar twee awards uitgereikt worden. Namelijk de juryprijs en de publieksprijs voor ‘Beste Servicedesk 2017’. Spannend!

Meer informatie over de awards, de inschrijvingen, de jury en het programma staat op www.sdaward.nl!

 

bel mij terug