ArrangeGroup

Inschrijving Facilitaire Servicedesk Awards 2016 nu geopend!

Geplaatst op: 31 Aug 2016

Van 1 tot en met 30 september kunnen alle facilitaire en shared servicedesks zich inschrijven via www.sdaward.nl. Hiermee maken ze kans op de juryprijs of de publieksprijs voor ‘Beste Servicedesk 2016’. Schrijf uw servicedesk nu in!

Inschrijving gestart

Facilitaire en shared servicedesks kunnen deelnemen door de online vragenlijst op www.sdaward.nl te downloaden en in te vullen. Het insturen van de vragenlijst kan van 1 tot en met 30 september. Beantwoord de vragen zo volledig mogelijk en misschien wordt uw servicedesk wel de winnaar van 2016!

Waarom deelnemen?

Waarom zoveel moeite doen om mee te doen aan deze verkiezing? Hierbij genoeg redenen voor servicedesks om deel te nemen:

  • Uw servicedesk kan zich intern en extern profileren;
  • U ontvangt dé Servicedesk Benchmark van 2016, zodat u kunt zien hoe uw servicedesk in de facilitaire branche ervoor staat;
  • Uw servicedesk wordt beoordeeld door een vakkundige jury;
  • Middels deelname draagt u bij aan betrokkenheid van medewerkers en de teamgedachte van uw servicedesk;
  • Wordt uw servicedesk genomineerd, dan wordt uw organisatie onder aandacht gebracht in vakblad Facto en de website van ArrangeGroup en TOPdesk;
  • Bent u de gelukkige en wint u de Servicedesk Awards? Dan wordt een portret van uw servicedesk opgenomen in vakblad Facto waarin centraal staat hoe uw servicedesk te werk gaat en waarom juist úw servicedesk gewonnen heeft. Daarnaast is uw servicedesk een voorbeeld voor vele andere servicedesks!

Dus wilt u uw servicedesk extern profileren? De betrokkenheid van uw team nog meer vergroten? En kans maken om een heel jaar lang ‘De Beste Servidedesk van 2016’ te zijn? Download nu de online vragenlijst via www.sdaward.nl en schrijf uw servicedesk NU in!

Vakjury

Vier facilitaire kopstukken nemen de beoordeling voor de Facilitaire Servicedesk Awards 2016 voor hun rekening. De vakjury van 2016 bestaat uit:

  • Josée Kruisweg – Nationale Politie;
  • Wisse Stenchlak – ISS Facility Services;
  • Renske van der Heide – EuroFM;
  • Patrick Souren – Provincie Limburg (winnaar 2015);
  • Natasja Schaap – Gemeente Delft (winnaar 2015).

De verkiezing

Begin oktober volgt de bekendmaking van de genomineerden. Door middel van een presentatie en rondleiding op de servicedesk dienen zij de vakjury te overtuigen waarom hun servicedesk de beste van 2016 is. Daarna krijgen de juryleden dertig minuten de tijd om kritische vragen te stellen. Tijdens het Servicedesk Event verzorgen de genomineerde organisaties ook een presentatie voor het publiek.

Het Servicedesk Event

Op 10 november worden de twee awards uitgereikt tijdens het Servicedesk Event, namelijk de juryprijs en de publieksprijs voor ‘Beste Servicedesk 2016’. Spannend! Meer informatie over de awards, de inschrijvingen en de jury staat op www.sdaward.nl!

bel mij terug