ArrangeGroup

Hoe klantgericht is de facilitaire organisatie van een ziekenhuis?

Geplaatst op: 27 Aug 2015

De zorgmarkt is complex, dynamisch en beweegt in een spanningsveld van verschillende stakeholders. Denk aan overheid, zorgaanbieders, publiek, farmacie, verzekeraars en belangengroeperingen. Ook zijn diverse trends van invloed op het zorglandschap: bezuinigingen, demografische veranderingen en technologische vooruitgang. Klantgerichtheid speelt ook een belangrijke rol in de zorg. Maar wat is hierbij de rol van de Facility Manager? En wie is eigenlijk de klant van een ziekenhuis?

Klantgerichtheid van FM

Op deze vragen wil het Medisch Centrum Haaglanden antwoord krijgen en daarom organiseren zij in samenwerking met ArrangeGroup een Rondetafel Ziekenhuizen. Door middel van praktijkvoorbeelden, een panelgesprek en een workshop, worden kennis, ervaringen en inzichten van verschillende ziekenhuizen gecombineerd en kan men van elkaar leren en elkaar inspireren. Het thema dat hierbij centraal staat is: “Klantgerichtheid van Facility Management in ziekenhuizen: waar begint en stopt je verantwoordelijkheid als FM in het ziekenhuis?”

Initiatief van Medisch Centrum Haaglanden en ArrangeGroup

De organisatie van de Rondetafel Ziekenhuizen is een initiatief van het Medisch Centrum Haaglanden ‘powered by’ full resourcer ArrangeGroup. Deze exclusieve bijeenkomst is speciaal voor Facility Managers en Hospitality Vertegenwoordigers van ziekenhuizen. Naast vertegenwoordiging van diverse ziekenhuizen zorgen we voor een inspirerende spreker op het gebied van klantgerichtheid en voor een panelgesprek met stakeholders van een ziekenhuis.

Rondetafel Ziekenhuizen

Datum: Woensdag 23 september 2015
Tijden: Van 12.00 uur tot 17.00 uur inclusief lunch en een borrel
Locatie: Wordt nader bekend gemaakt – het zal centraal gelegen zijn

Aanmelden: Bent u een Facility Manager of Hospitality Vertegenwoordiger van een ziekenhuis en wilt u graag aanwezig zijn? Stuur dan een e-mail naar info@arrangegroup.nl.
 
 
 
 
ziekenhuis MCH
 
 
ArrangeGroup

bel mij terug