Wilfried Polman

Het verhaal van … Tim als locatiemanager voor de gemeente Arnhem

Geplaatst op: 30 november 2018

Ik ben Tim en na mijn opleiding Facility Management aan de Hogeschool Saxion in Deventer ben ik in 2015 gestart bij Arrange Interim. Als interimmer heb ik meerdere opdrachten mogen uitvoeren. Ik ben begonnen bij ISS Facility Services als Transitiemedewerker voor het account van PricewaterhouseCoopers en ben daarna aan de slag gegaan bij de Gemeente Utrecht als Servicedesk Medewerker Plus. Na ruim 1,5 jaar binnen het Rabobank-account ben ik nu aan de slag als locatiemanagement van zeven MultiFunctionele Centra van de Gemeente Arnhem.

Het verhaal van … Tim

Naam: Tim Aberson
Functie: Interim Professional bij Arrange Interim
Opdrachtgever: Gemeente Arnhem
Opdracht: Professionaliseren van het locatiemanagement MFC’s

Op dit moment voer ik in opdracht van de afdeling Vastgoedmanagement van de Gemeente Arnhem het locatiemanagement voor zeven MultiFunctionele Centra (MFC’s) uit. Dit doe ik niet alleen, samen met interim-collega Marleen Stevens hebben we de verantwoordelijkheid over het locatiemanagement. En met nog zes collega’s van Arrange Interim zorgen we voor het facilitaire beheer van de MFC’s in Arnhem.

De MFC’s zijn verdeeld over de verschillende wijken in Arnhem, hiermee beschrijf ik meteen de functie van een MFC. Het is een gebouw waarbij allerlei activiteiten voor en door de wijk plaatsvinden. Je kan hierbij denken aan verschillende basisscholen onder hetzelfde dak, de bibliotheek of verschillende wijkteams. Naast de vaste gebruikers worden er ook ruimtes verhuurd. Zo hebben we verschillende kookclubs die gebruik maken van de professionele keuken en een Vereniging van eigenaren die voor hun vergaderingen een vergaderplek zoeken.

Terug naar het nieuwsoverzicht

Bouwen aan de dienstverlening

Per 1 juli heeft Arrange Interim het beheer overgedragen gekregen. De eerste paar maanden zijn we vooral druk geweest met het inzichtelijk krijgen van de processen en de kwaliteit van de huidige dienstverlening. Nu kunnen we echt gaan bouwen en de dienstverlening verder uitbouwen en professionaliseren.

De mooiste bonus van deze opdracht is dat ik samen met directe collega’s van Arrange Interim mag zorgen voor een indrukwekkende beleving van de facilitaire dienstverlening. Tot januari ben ik druk bezig in Arnhem en daarna kijk ik uit naar de volgende opdracht en organisatie waar ik mij mag inzetten!

Over het vastgoedbedrijf van de gemeente Arnhem

Het gemeentelijk Vastgoedbedrijf Arnhem is de centrale, gemeentelijke vastgoedorganisatie en het kenniscentrum voor vastgoed-gerelateerde aangelegenheden. Hierbij treedt het namens de gemeente op als eigenaar voor al het vastgoed in gemeentelijk bezit én als privaatrechtelijk verantwoordelijke voor alle objecten die door de gemeente zijn gehuurd. Het Vastgoedbedrijf is verantwoordelijk voor het beheer en de exploitatie van het gemeentelijk vastgoed. In totaal omvat de gemeentelijke portefeuille 882 panden en terreinen.

Neem contact met ons op!