ArrangeGroup

“Het contact met mensen spreekt me het meest aan”

Geplaatst op: 06 Sep 2016

Nettie Kamp-Bokhove is sinds een aantal maanden in dienst bij ArrangeGroup en is direct als Hospitality Medewerker gestart bij Rabobank Enschede-Haaksbergen. Hier is ze verantwoordelijk voor de ontvangst van klanten in de centrale bankhal. In dit interview vertelt Nettie over haar werkzaamheden.

Een dag als Hospitality Medewerker

Als Hospitality Medewerker is Nettie verantwoordelijk voor het ontvangen van klanten en de klantbeleving bij binnenkomst. Op de vraag hoe een normale dag eruit ziet, antwoordt Nettie: “Als ik in de ochtend binnenkom, check ik eerst of alles netjes is in de centrale bankhal. Ik haal de post, loop alle spreekkamers na en controleer welke afspraken op die dag gepland zijn. Als de bankhal open gaat, start ik met de ontvangst van klanten. Ik geef hen koffie of thee, verwijs de klanten door naar de juiste adviseurs of help hen direct als ze bijvoorbeeld een vraag hebben over de pinautomaat. Tussendoor houd ik constant in de gaten of de bankhal en de directe omgeving buiten netjes en representatief is.”

Contact met mensen

Het leukste aan haar functie vindt Nettie het contact met mensen: “Al vanaf mijn 18e ben ik telefoniste en receptioniste en daar haal ik nog steeds veel voldoening uit. Toen ik deze vacature zag, dacht ik meteen: “Yes, hier wil ik op reageren!”

De gastvrouwfunctie is Nettie op het lijf geschreven. “Ik moest in het begin wel mijn draai vinden, omdat het soms hectisch is als er veel klanten in de bankhal zijn en er veel afspraken gepland zijn. Nu kan ik deze drukte beter managen en bevalt de functie steeds meer.”

Warm welkom

Het doel van Nettie bij de Rabobank is dat klanten zich welkom voelen. “Ik wil klanten een warm welkom geven en probeer hun verwachtingen te managen, zodat klanten een positieve ervaring hebben met de bank ondanks dat het soms erg druk is en de adviseurs niet altijd direct beschikbaar zijn. Ik vind het een compliment als mensen me bedanken voor de gastvrije ontvangst. Daar doe ik het uiteindelijk voor.”

Bloemen en bonbons

Op de vraag hoe Nettie ArrangeGroup ziet, reageert ze positief: “Ik zie dat ArrangeGroup hard groeit en hierdoor soms wat steekjes laat vallen, maar die worden snel hersteld en opgelost. Er veel lerend vermogen en ik word goed begeleid. Zo is ArrangeGroup goed bereikbaar en toegankelijk. Ze laten vaak hun gezicht bij de Rabobank zien en ondersteunen me waar nodig. Ook ontving ik onlangs van Tiko (Business Development Manager bij ArrangeGroup) een bos bloemen en bonbons als waardering voor mijn inzet en activiteiten. Dan voel je je echt gewaardeerd!”

“Ik vind het een compliment als mensen me bedanken voor de gastvrije ontvangst. Daar doe ik het uiteindelijk voor!”

Aanwinst voor de bank

Maaike de Jonge is Service Manager bij Rabobank Enschede-Haaksbergen en is verantwoordelijk voor de facilitaire dienstverlening van deze bank. Over de samenwerking met Nettie vertelt ze: “Nettie is ontzettend vriendelijk, niets is haar te veel, ze snapt snel hoe dingen werken en is behulpzaam. Ze is echt een aanwinst voor onze bankhal.”

 

Een uitgebreid interview met Maaike de Jonge en Astrid Wiggers (Manager Particulieren), de opdrachtgevers van Nettie, kunt u hier lezen.

bel mij terug