ArrangeGroup

Geslaagde Brainstorm Facilitaire Servicedesk

Geplaatst op: 21 Jun 2011

Het kennisplatform “Servicedesking” van ArrangeGroup heeft dinsdag 24 mei 2011 een geslaagde Brainstorm Facilitaire Servicedesk gehad met en bij de Gemeente Rotterdam. De samenwerking tussen ArrangeGroup en de Gemeente Rotterdam op het gebied van de Servicedesk bestaat al geruime tijd. Deze brainstorm vond ook voor de derde keer plaats

Brainstorm Facilitaire Servicedesk

Met acht enthousiaste medewerkers van ArrangeGroup, allen met ruime ervaring op het gebied van een Facilitaire Servicedesk, werden met diverse medewerkers van de Gemeente Rotterdam enkele onderwerpen besproken. De drie onderwerpen van de brainstorm waren:

  • Hoe motiveer je klanten om meer via PSS (Planon Self Service) te melden?
  • Hoe bereik je zoveel mogelijk klanten met de berichtgeving?
  • Wat kan Social Media voor de Servicedesk betekenen?

Nieuwe ontwikkelingen

Door het delen van ervaringen van de aanwezigen, welke allen ervaring hebben bij verschillende organisaties en Servicedesken, zijn we tot diverse uitgangspunten gekomen. Dit heeft de Gemeente Rotterdam weer mogelijkheden gegeven nieuwe ontwikkelingen in gang te zetten. Zowel de Gemeente Rotterdam als ArrangeGroup kijken wederom terug op een geslaagde avond. Het platform van ArrangeGroup heeft als doel dit jaar nogmaals een brainstorm ten behoeve een Servicedesk-vraagstuk te organiseren. Interesse daarvoor kan kenbaar gemaakt worden via info@arrangegroup.nl.

Professionalisering van de Servicedesk

Een goed functionerende Servicedesk is van strategische waarde voor organisaties en kan een directe bijdrage leveren aan het succesvol presteren van de facilitaire organisatie. Wij noemen dit Servicedesking! De beschikking over een goed functionerende Servicedesk is niet meer voldoende; het kan én moet beter! Met ArrangeGroup kunt u uw Servicedesk evalueren, organiseren en professionaliseren.

bel mij terug