ArrangeGroup

Fresh from the Lab : Zomerspecial 2014

Geplaatst op: 21 Jul 2014

Met de zomer voor de deur en de zon die ons extra energie geeft om naar buiten te gaan, brengen wij u graag deze Zomerspecial. Naast een nieuwe dienstverlening, een nieuw product en onze plannen voor de tweede helft van 2014, bieden wij u een onvervalste zomeractie!

Geniet van de zomer!

Nieuwe dienst: Facility Management

Steeds meer facilitaire bedrijven heroriënteren zich op hun toegevoegde waarde door de strategische sourcingsvraag te stellen. In toenemende mate wordt besloten tot een beperkte of verdergaande vorm van uitbesteding. Vanuit onze marktkennis en drang om te ontwikkelen en innoveren, lanceert ArrangeGroup de nieuwe dienstverlening ‘Facility Management’.

Met deze dienstverlening richt ArrangeGroup zich op het ontzorgen c.q. overnemen van alle facilitaire taken van de opdrachtgever op het aansturende niveau. Een uitbreiding naar onder-steunende en adviserende taken op strategisch niveau kan daarbij versterkend werken. Voor kleine- en middelgrote organisaties (< 5 mln.) behoort het overnemen van alle activiteiten op operationeel niveau ook tot de mogelijkheden.

Het vertrekpunt is ‘Empowering People and Business’! Door het scheiden van aansturing en uitvoering, werkt iedereen vanuit zijn eigen kracht en vanuit een specifiek specialisme! Door onze onafhankelijkheid en marktkennis ontdekken wij optimalisaties en innovaties. Voor u resulteert dit in toenemende innovatie- en executiekracht van uw facilitaire organisatie. Meer weten? Neem dan contact met ons op.

CNA: Ontdek het ontwikkelvermogen van uw hospitality-concept!

ArrangeGroup is onlangs gestart met het onderzoeken van de klantverwachtingen aan de hand van twintig facilitaire kenmerken. Tot onze verbazing lieten de eerste resultaten zien dat niet elke interne klant zit te wachten op extra aandacht! Juist effectieve kenmerken, als snelheid en flexibiliteit scoorden hoog. Door deze kenmerken te verbinden met een meer klantgericht FM is een nieuw product geboren!

Met dit product, genaamd de CNA-test, brengt ArrangeGroup de interne klant en dienstverlener dichter bij elkaar. De interactieve en creatieve wijze van onderzoeken, heeft als doel het ontdekken van het klant-DNA. Het resultaat zijn diverse aanbevelingen, oplossingsrichtingen en quick wins. Met de CNA-test heeft u meer grip op uw klantgerichtheid vanuit gedeelde waarden en een hogere tevredenheid onder facilitaire eindgebruikers!

Ook een hogere score uit uw KTO?

Neem dan nu contact op met Tiko Smetsers en vraag de CNA-test aan!

Spectaculaire zomeractie!

d87bcb32-f934-4a11-b6ae-e24a6ea12209

Komt u handen te kort of heeft u projectondersteuning nodig? Denk dan aan onze interim professionals. Hoogopgeleid, enthousiast en erg gemotiveerd om uw opdracht tot een succes te maken! Zij zijn dé versterkers van uw Facility Management! In de maanden juli en augustus geldt tevens, dat de kosten van de eerste drie weken inzet voor ArrangeGroup zijn. Deze drie weken gaan in op moment van aanvraag en gelden bij een minimale inzet van twee maanden van “eigen” Interim Professionals.

Servicedesk Awards 2014

Op 1 september 2014 start de inschrijving voor de eerste editie van de Servicedesk Awards 2014. Een uitgelezen kans om uw Servicedesk op het podium te plaatsen en in de prijzen te laten vallen! De Servicedesk is van strategische waarde voor organisaties, daarom organiseren ArrangeGroup, Facto Magazine en TOPdesk de Servicedesk Awards 2014. De winnaars van de Servicedesk Awards 2014 kunnen naast deze eervolle prijs oa. rekenen op uitgebreide aandacht in de vakmedia.

De Servicedesk Awards 2014 worden mogelijk gemaakt door:

facto

topdesk

6f2eb808-3a2b-4003-bafa-f71531d42420

bel mij terug