ArrangeGroup

Fresh from the Lab News

Geplaatst op: 31 Oct 2014

De dagen worden korter, maar de energie niet minder! Dit najaar pakt ArrangeGroup weer uit met de Facilitaire Servicedesk Awards en afsluitend het Servicedesk Event op 19 november. Ook zijn we trots op de succesvolle inzamelingsactie voor het Ronald McDonald Huis.

Kortom, 2014 is nog in volle gang, totdat we hem eind december feestelijk afsluiten! Lees hieronder Fresh news from the Lab!

Het Servicedesk Event 2014

In het teken van de Facilitaire Servicedesk Awards 2014 organiseren TOPdesk en ArrangeGroup het Servicedesk Event 2014.

Datum:   woensdag 19 november
Aanvang:  13.00 uur
Locatie:    Achmea Congrescentrum te Zeist

programma

Middels dit programma bieden de organisatoren een kennisvolle middag voor alle Servicedesks van Nederland. De dag wordt feestelijk afgesloten met de uitreiking van de Facilitaire Servicedesk Awards 2014 en een borrel. U kunt zich tot 8 november kosteloos inschrijven op www.sdaward.nl/knowledge

facilitaire

Genomineerden Facilitaire Servicedesk Awards 2014 zijn bekend

In de categorie ‘Meest belovende Facilitaire Servicedesk 2014’ richtte de vakjury zich op de ambitie, visie, klantgerichtheid en de ontwikkelingsdrive van de deelnemende servicedesks. Genomineerd zijn:

  • HDI-Gerling
  • Stadsdeel Oost – Gemeente Amsterdam
  • Gemeentelijke samenwerking BAR

 

In de categorie ‘Beste Facilitaire Servicedesk 2014’ is de focus gelegd op de balans tussen mens, proces, systeem, innovatie, ontwikkeling en de klant. Genomineerd zijn:

  • ANWB
  • Medisch Centrum Haaglanden
  • Menzis

 

Begin november presenteren de genomineerden hun inschrijving aan de onafhankelijke vakjury. Op woensdag 19 november worden de winnaars bekend gemaakt tijdens het Servicedesk Event 2014.

De Facilitaire Servicedesk Awards is een initiatief van TOPdesk, ArrangeGroup en Facto Magazine.

facto

topdesk

6f2eb808-3a2b-4003-bafa-f71531d42420

Fresh news from the Lab: Nieuwe dienstverlening is een succes!

In juni gaf ArrangeGroup het startteken om haar Facility Management dienstverlening prominent te communiceren. Met als resultaat veel positieve reacties van nieuwe en bestaande relaties. Steeds meer facilitaire bedrijven heroriënteren zich op hun toegevoegde waarde door de strategische sourcingsvraag te stellen. Hoe kunnen we medewerkers optimaal ontzorgen? Zijn wij flexibel genoeg om alle ontwikkelingen in ons voordeel te laten werken?

success

Met ArrangeGroup als FM partner wordt juist antwoord gegeven op deze vragen. Vanuit onze marktkennis, ontwikkelingsdrive en onafhankelijkheid richt ArrangeGroup zich op het ontzorgen c.q. overnemen van alle facilitaire taken van de opdrachtgever op het aansturende niveau. Een uitbreiding naar ondersteunende en adviserende taken op strategisch niveau of het overnemen van activiteiten op operationeel niveau kan daarbij versterkend werken.

Het vertrekpunt is ‘Empowering People and Business’! Door het scheiden van aansturing en uitvoering, werkt iedereen vanuit zijn eigen kracht en vanuit een specifiek specialisme! Door onze onafhankelijkheid en marktkennis ontdekken wij optimalisaties en innovaties. Dit resulteert in een toenemende innovatie- en executiekracht van facilitaire organisaties.

Wilt u meer weten over Facility Management? Neem dan contact met ons op.

Inzamelingsactie Ronald McDonald Huis Utrecht!

mcdo

Zaterdag 4 oktober jl. vond de grote inzamelingsactie voor het Ronald McDonald Huis Utrecht plaats. Het mooie weer, de inzet, het enthousiasme en de inzamelingslocatie waren de ingrediënten voor een geweldig resultaat! Aan het eind van de dag werd maar liefst een recordbedrag van € 8700,50 overhandigd aan het Ronald McDonald Huis Utrecht.

Het resultaat werd bereikt met de inzet en enthousiasme van collega’s, partners en sponsoren. Middels Run McD legden een groep hardlopers  een sponsorloop van 70 km in estafette af. Een andere groep enthousiaste collega’s van ArrangeGroup organiseerden diverse inzamelingsactiviteiten op Hoog Catharijne te Utrecht.

runmcd1
runmcd2

bel mij terug