KNVB campus

Een mooi facilitair project bij WilgaerdenLeekerweideGroep

Geplaatst op: 19 april 2021

Onlangs heeft collega Wanda Koelewijn na ruim één jaar een mooi facilitair project afgerond bij WilgaerdenLeekerweideGroep via Arrange Interim. In november 2019 startte Wanda met haar functie als Teammanager bij Palito – het facilitaire bedrijf van WilgaerdenLeekerweideGroep. Daarnaast was zij projectleider van een groot aanbestedingstraject bij de organisatie. Een uitdagende functie met veel afwisseling. Onlangs werd haar opdracht bij WilgaerdenLeekerweideGroep verlengd. Wij gingen in gesprek met Wanda over haar uitdagende tijd bij WilgaerdenLeekerweideGroep.

Een opdracht vol afwisseling

Vanaf de start van haar opdracht was Wanda drie dagen per week Teammanager bij Palito, het facilitaire bedrijf van WilgaerdenLeekerweideGroep. “Als Teammanager was ik verantwoordelijk voor het direct aansturen van de receptie en servicedesk, de afdeling logistiek, het magazijn, de cliëntenvervoer en het restaurant. Indirect stuurde ik ook de schoonmaak en linnenkamer aan. Bij mijn takenpakket behoorde tevens HR en contractzaken, verlofaanvragen, planning, het uitwerken van programma’s en de optimalisatie van afdelingen.”, vertelt Wanda. Naast haar rol als Teammanager werkte Wanda de overige twee dagen mee aan een groot aanbestedingstraject binnen de organisatie. Kortom, genoeg te doen en veel afwisseling.

Een nieuw horecaconcept

Een van de projecten waar Wanda zich mee bezighield was een nieuw horecaconcept. Enerzijds omdat het huidige pand aan vervanging toe was. Anderzijds was er vanuit de organisatie een wens om in het restaurant een bredere dienstverlening met meer arbeidsplaatsen voor de bewoners van WilgaerdenLeekerweideGroep te creëren. Zodoende was er naast het introduceren van een gezond en lokaal lunchaanbod vooral focus op het horecateam binnen het nieuwe concept. “Een uitbreiding van het horecateam heeft ertoe geleid dat meer bewoners van WilgaerdenLeekerweide een arbeidsplek hebben gekregen. Het gaat in dit geval om mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Om dit goed te laten verlopen hebben de catering medewerkers bij externe bedrijven ervaring opgedaan in het begeleiden van deze zorgcliënten.”, aldus Wanda. Vanwege de Covid maatregelen was het restaurant geruime tijd gesloten, waardoor Wanda samen met collega’s en cliënten een bezorgservice heeft opgericht die vermoedelijk ook bij het nieuwe concept zal blijven bestaan.

Verlenging opdracht

Inspelende op een vermoedelijke volgende corona golf is Wanda na haar vertrek eind 2020 in januari 2021 teruggevraagd om het team nogmaals te ondersteunen. Gelukkig is Covid buiten het team gebleven en kon zij zich richten op werk dat door alle drukte was blijven liggen het afgelopen jaar. Met haar inzet hadden de Teammanagers tijd om zich te richten op de ad hoc zaken die zowel Covid als de organisatieontwikkelingen met zich meebracht.

Een enorm leerzame ervaring

Bij WilgaerdenLeekerweideGroep heeft Wanda een leuke en uitdagende periode gehad, wat heeft bijgedragen aan haar persoonlijke groei. “Voor mij waren de dagelijkse taken als Teammanager het meest leerzaam. Doordat Palito geen eigen Marketing of HR afdeling heeft, vallen ook deze zaken onder de verantwoordelijkheid van de Teammanager. Het gezamenlijk met de twee andere Teammanagers en Back-Office Coördinator zorgdragen voor al deze werkzaamheden zorgde voor een leerzame samenwerking. Je moest veel ballen hooghouden. Daarnaast was een zorginstelling voor mij een nieuwe omgeving om als interimmer aan de slag te gaan. Zeker in tijde van corona een spannede uitdaging, maar vanaf de eerste dag maakte ik deel uit van het team en heb ik alle vertrouwen en vrijheid gekregen vanuit de organisatie. Zodoende heb ik zowel veel kunnen doen en leren, als ook mijn kennis en ervaring kunnen delen.”, aldus Wanda Koelewijn.

Neem contact met ons op!
Naar het nieuwsoverzicht