ArrangeGroup

Een 9+ klantbeleving bij Rabobank Gelderse Vallei

Geplaatst op: 21 Aug 2017

Rabobank Gelderse Vallei, met vestigingen in Barneveld, Voorthuizen, Lunteren en Woudenberg, maakt inmiddels een half jaar gebruik van de Hospitality dienstverlening van ArrangeGroup. Binnen Facilitaire Services van de bank ligt de focus op het verbeteren en efficiënter vormgeven van de dienstverlening. Therese van der Kolk, Manager Particulieren, en Jessica Jansen, Servicemanager Facilitaire Services, vertellen over de samenwerking met ArrangeGroup.

De contactmomenten zijn belangrijk

Binnen de Rabobank is er op dit moment een grote diversiteit in de inrichting van de facilitaire organisatie op lokaal niveau. De uitbesteding, aan onder andere ArrangeGroup, moet leiden tot een efficiëntere organisatie die bijdraagt aan een toekomstbestendige Rabobank met behoud van haar unieke lokale betrokkenheid. De contactmomenten met de klanten nemen steeds meer af, onder andere door de digitalisering van de dienstverlening. Het contactmoment dat er dan is, is van groot belang.

Mensen maken het verschil

ArrangeGroup levert, naast de Managed Soft Service dienstverlening, ook Hospitality medewerkers. “De Hospitality medewerkers maken het verschil. Zij zorgen voor die 9+ klantbeleving.” aldus Tiko Smetsers, Business Development Manager bij ArrangeGroup. “Wij geloven ook dat je niet alles moet vastleggen en ‘doodregelen’, maar dat échte authentieke hospitality alleen gerealiseerd kan worden door elke Hospitality medewerker haar eigen inschatting te laten maken bij elke situatie.”.

Continuïteitswinst en efficiency

Therese van der Kolk, Manager Particulieren, vertelt hoe zij dit ervaart: “Door de koppeling met Managed Soft Service is er vanuit ArrangeGroup veel meer management aandacht voor de gastvrouw, dan we verwachtten van een organisatie dat ontvangstdienstverlening levert. Bovendien levert de koppeling met Managed Soft Services continuïteitswinst en efficiency op!

Lokale identiteit

Jessica Jansen, Servicemanager Facilitaire Services, vult aan: “Naast de match tussen Rabobank en ArrangeGroup, zit het succes in de mensen. Door lokale werving en focus op de goede competenties en karaktereigenschappen, past onze Hospitality medewerker perfect bij onze lokale identiteit. Niet alleen richting de klant, maar ook richting de interne medewerkers van Rabobank Gelderse Vallei. Onze Hospitality medewerker draagt actief bij aan een positieve Rabobank-ervaring, voor iedereen, van aankomst tot vertrek.”


ArrangeGroup zorgt, als intelligent verlengstuk van de lokale Rabobanken met een sterke focus op het gebied van continuïteit, flexibiliteit en innovatie, voor de kwalitatieve uitvoering van de
facilitaire dienstverlening. Rabobank Nederland wil de komende jaren haar facilitaire organisatie verder professionaliseren door te standaardiseren en operationele diensten te outsourcen. ArrangeGroup heeft met diverse lokale Rabobanken een meerjarige overeenkomst gesloten voor het leveren van deze Facilitaire Soft Services. Als regiepartner is ArrangeGroup verantwoordelijk voor de aansturing en de gedeeltelijke uitvoering van de facilitaire dienstverlening bij de lokale banken. Voor deze banken voert ArrangeGroup activiteiten uit op het gebied van post, repro, interieurverzorging, onderhoud, logistiek, receptie en servicedesk. ArrangeGroup is al bij zo’n veertig Rabobanken gestart met deze service.

bel mij terug