ArrangeGroup

De Servicedesk Awards komen er weer aan!

Geplaatst op: 19 May 2016

Voor het derde jaar op rij worden de Facilitaire Servicedesk Awards georganiseerd. Het doel? De servicedesk een podium geven en de strategische waarde ervan voor organisaties aantonen! Draagt uw servicedesk bij aan het succes van uw organisatie? Neem dan deel aan de Facilitaire Servicedesk Awards van 2016! De verkiezing is een initiatief van ArrangeGroup, TOPdesk en Facto Magazine.

Strategische waarde

Een goed functionerende servicedesk is van strategische waarde voor organisaties en kan een directe bijdrage leveren aan het succesvol presteren van de facilitaire organisatie. Alle reden dus om de servicedesk op het podium te plaatsen tijdens de Facilitaire Servicedesk Awards van 2016. Hiermee wordt niet alleen de zichtbaarheid van de facilitaire servicedesk vergroot, maar ook de tevredenheid van de interne klant.

Nieuw: de publieksprijs!

Dit jaar hebben we een nieuw element aan de Facilitaire Servicedesk Awards toegevoegd, namelijk de publieksprijs. Tijdens het Servicedesk Event mag het publiek zijn invloed uitoefenen door te stemmen op de genomineerde organisaties. De winnaar gaat er vandoor met de publieksprijs voor ‘Beste Servicedesk’. Daarnaast reikt een onafhankelijke vakjury, bestaande uit facilitaire professionals, een juryprijs uit voor ‘Beste Servicedesk’. Houd de website in de gaten welke professionals deelnemen in de vakjury van 2016!

SD Awards 2016 Banner

Winnaars van 2014 en 2015

De eerste editie van de Facilitaire Servicedesk Awards vond plaats in 2014. De servicedesks van Menzis en Stadsdeel Oost van de Gemeente Amsterdam mochten toen de award voor respectievelijk ‘Beste’ en ‘Meest belovende Servicedesk’ in ontvangst nemen.


In 2015 waren de servicedesks van de Gemeente Delft en Provincie Limburg de gelukkige winnaars. Nieuwsgierig waarom juist deze organisaties gewonnen hebben? Houd dan onze website in de gaten voor het volgende bericht!

Initiatief van ArrangeGroup, TOPdesk en Facto Magazine

De ‘Facilitaire Servicedesk Awards’ wordt voor het derde jaar op rij georganiseerd en is, net als de voorgaande jaren, een initiatief van ArrangeGroup, TOPdesk en Facto Magazine. Zij organiseren samen de Servicedesk Awards en het Servicedesk Event. Juist door deze combinatie van organisaties, bestaande uit respectievelijk een full resourcer op het gebied van Facility Management, een softwareleverancier van Facility Management Informatie Systemen (FMIS) en een vakblad gericht op dé Facility Professional, worden de krachten gebundeld. Een vakkundige en onafhankelijke jury kiest uiteindelijk de winnaars van de Servicedesk Awards.

Meer weten over de Servicedesk Awards van 2016? Kijk dan op www.sdaward.nl.

bel mij terug