ArrangeGroup

De reis die Manage heet

Geplaatst op: 30 Mar 2011

In het voorjaar van 2010 zijn we begonnen aan een reis. Dit heeft op 24 augustus 2010 geleid tot de lancering van Manage, een nieuw bedrijf binnen de ArrangeGroup. De start van Manage was met zes Interim Managers veelbelovend. Maar daar houdt het nog niet op, dit was pas het begin. Wat is er de afgelopen maanden gebeurd en wat is ons beeld van de toekomst?

Terugblik

Manage is veelbelovend begonnen, met 6 Interim Managers aan het werk (waarvan 3 in eigen dienst), een eigen website en een strategie uitgewerkt in de belangrijkste instrumenten. Na de lancering combineerden we de uitbouw van Manage met de overgang van de ArrangeGroup naar een nieuwe werkomgeving en naar een nieuw cloud-based ERP- en communicatiesysteem.

Veranderingen bleken startschot

Traditiegetrouw stond de ArrangeGroup op de vakbeurs Facilitair en voor de eerste keer was ook Manage vertegenwoordigd! Op de beurs hebben we veel oude bekenden gesproken maar ook een groot aantal nieuwe contacten opgedaan. Een ideaal moment om Manage goed onder de aandacht te brengen. Begin februari begon al onze noeste arbeid zijn vruchten af te werpen. Uit verschillende hoeken kwamen de aanvragen op ons af. Bestaande en nieuwe relaties benaderden ons of de Account Managers van Arrange. Met als gevolg gunningen bij onder andere COA, Nyenrode Business Universiteit, Universiteit van Amsterdam, GustoMSC en Strukton. Een aantal van deze opdrachten wordt uitgevoerd door goede relaties uit ons netwerk. Op het moment van schrijven kent Manage een omvang van maar liefst 12 Interim Managers.

Toekomst

Manage heeft voor 2011 een aantal speerpunten. Uiteraard moeten we hard werken aan naamsbekendheid, aan mooie en uitdagende opdrachten en aan ons netwerk. Maar ook intern hebben we nog genoeg te doen. We bouwen aan een Manage-cultuur op basis van 3 kernwaarden; Relatie, Community en Manage. Ook leuk om te vermelden is dat we gestart zijn met de werving voor een Senior Interim Manager en een Manager (Captain/Aanvoerder), die eindverantwoordelijk is voor Manage.

Ook tijd voor leuke dingen

Naast werken is er bij Manage ook tijd voor leuke dingen. We organiseren dit jaar een aantal bijeenkomsten voor bestaande relaties of nieuwe contacten. We denken hierbij aan rondetafelsessies of netwerk bijeenkomsten. Sterker nog: De eerste Manage Netwerk Bijeenkomst is al gepland en vindt plaats op 21 april aanstaande.

bel mij terug