ArrangeGroup

De Haagse Hogeschool winnaar Servicedesk Awards

Geplaatst op: 21 Nov 2017

Op maandag 20 november vond de vierde editie van de Facilitaire Servicedesk Awards plaats. Tijdens het Servicedesk Event werden de Juryprijs en de Publieksprijs voor Beste Servicedesk 2017 uitgereikt. Dit jaar gingen de awards naar de Haagse Hogeschool. We willen deze servicedesk van harte feliciteren met deze prachtige prijzen!

Winnaar Juryprijs: De Haagse Hogeschool

De Juryprijs voor Beste Servicedesk 2017 is gewonnen door De Haagse Hogeschool. De vakjury (bestaande uit de Josée Kruisweg – Politie, Renske van der Heiden – EuroFM, Joost Mors – Nyenrode Business Universiteit, Merle Laterveer – NHTV en Ingeborg Leene – Nutreco) was onder de indruk van wat deze servicedesk in korte tijd heeft bereikt, zo bleek uit het juryrapport: 

“De Frontoffice van de Haagse Hogeschool heeft de jury op diverse onderdelen geïmponeerd. De desk is – na een reorganisatie – in minder dan een jaar tijd ontstaan na een samenvoeging van de diensten IT en Facilitair Bedrijf, die elk hun eigen desk hadden. Daarbij zijn de verschillende FMIS-systemen samengegaan tot één FMIS, zijn procedures, werkwijzen, normen en culturen geharmoniseerd en is de Self Service-module enorm geprofessionaliseerd. De dienstverlening – die dagelijks wordt geleverd aan maar liefst 27.000 klanten – is gebaseerd op een duidelijke visie waarbij servicegerichtheid, pro-activiteit en gastvrijheid een belangrijke rol spelen.” aldus de vakjury.

 

Servicedesk Awards 2017

Winnaar Publieksprijs:

Net als vorig jaar werd ook de Publieksprijs ook uitgereikt. De vier genomineerde organisaties (Gemeente Deventer, Gemeente Etten-Leur, De Haagse Hogeschool en ZuidZorg) mochten zich presenteren door middel van een informatiemarkt tijdens de pauze. Uiteindelijk werden door het publiek de meeste stemmen uitgebracht op De Haagse Hogeschool. Zij mochten dus zowel de Publieksprijs als de Juryprijs in ontvangst nemen.

Servicedesk Event 2017

De uitreiking van de Facilitaire Servicedesk Awards (een initiatief van ArrangeGroup, TOPdesk en Facto) vond plaats tijdens het Servicedesk Event bij Nyenrode Business Universiteit in Breukelen. Het veelbelovende programma – met interessante presentaties over gastheerschap, de mens achter de servicedesk, gedragsbeïnvloeding binnen Facility Management en de producten- en dienstencatalogus – zorgde voor een inspirerende middag waar kennisdelen en netwerken centraal stond. Een feestelijke afsluiting door cabaretiers Edo Berger en Wouter Noorden en een gezellige borrel maakten de dag compleet.

Klik hier voor de presentaties:
Presentatie Willem van Dalen – Gastheerschap
Presentatie Tim van Leeuwen – De mens achter de Servicedesk
Presentatie Tiko Smetsers – Gedragsbeinvloeding binnen FM
Presentatie Gökhan Tuna – PDC, the next step

Bedankt voor uw komst!

We willen iedereen bedanken voor hun komst en hun bijdrage aan deze succesvolle middag! Wilt u naar aanleiding van het Servicedesk Event in contact treden met één van de sprekers of aanwezigen? Dan helpen wij u graag verder! Stuur dan een e-mail naar info@sdaward.nl.

bel mij terug