ArrangeGroup

Datum en locatie Servicedesk Event bekend!

Geplaatst op: 09 Aug 2016

De uitreiking van de Juryprijs en de Publieksprijs voor ‘Beste Servicedesk van 2016’ tijdens de Facilitaire Servicedesk Awards vindt plaats op donderdag 10 november 2016 in het congrescentrum van Achmea te Zeist. Tijdens het Servicedesk Event worden interessante workshops gegeven, de winnaars van 2016 bekendgemaakt en is er een feestelijke afsluiting. Mis dit event niet en meld u kosteloos aan!

Meld u nu aan

Wilt u de laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van Facility Management niet missen? Weten welke innovaties gaande zijn bij de servicedesk? Invloed hebben wie de winnaar van Publieksprijs wordt? Kom dan op donderdag 10 november naar het Servicedesk Event. Maak kennis met genomineerde servicedesks, deel inzichten met interessante branchegenoten en ontmoet experts op het gebied van Facility Management. Bouw samen verder aan Servicedesking! Meld u kosteloos aan voor het Servicedesk Event via info@sdaward.nl.

Congrescentrum Achmea

De derde editie van het Servicedesk Event vindt plaats in het congrescentrum van Achmea te Zeist. Achmea heeft het prachtige centrum laten bouwen in een voormalig industrieel pand. Het Congrescentrum heeft een volledig ingericht auditorium voor 285 gasten en daaromheen liggen een groot aantal subruimtes ter grootte van 6 tot 150 gasten. Speciaal voor het Servicedesk Event stelt het congrescentrum haar ruimtes beschikbaar. Een perfecte locatie om kennis te delen, te netwerken en om inspiratie op te doen.

Initiatiefnemers

De Facilitaire Servicedesk Awards worden georganiseerd door ArrangeGroup, TOPdesk en Facto Magazine. Deze initiatiefnemers geloven in de strategische waarde van de servicedesk en hebben daarom hun krachten gebundeld om de organisatie van de Facilitaire Servicedesk Awards te communiceren. Een professionele servicedesk vervult tenslotte een spilfunctie en is vaak een succesfactor voor een moderne service-organisatie. Daarmee verdient het een podium in de facilitaire wereld.

Advies over Servicedesking

Twijfelt u over uw deelname aan de Servicedesk Awards? Of lukt het u zelf niet om uw servicedesk verder te professionaliseren? Neem dan contact met ons op over advies om uw servicedesk naar een hoger niveau te tillen. Servicedesk Event

bel mij terug