KNVB campus

ArrangeGroup verstevigt haar positie in de markt

Geplaatst op: 11 februari 2021

Deze maand verwelkomt ArrangeGroup oud-Arranger Niels van Duijn als Senior Manager & Advies (Huisvesting en Facilities) en nieuwe aanwinst Birgit Stamhuis als Accountmanager (Interim, Projecten en Advies). Beiden hebben jarenlange ervaring en expertise opgedaan in de facilitaire markt. Met de uitbreiding van deze twee professionals versterkt ArrangeGroup haar positie in deze snel veranderende markt.

Facilitaire transitie

Al jaren zien we een verschuiving van traditionele kantoorpanden en facilities naar steeds meer diverse, flexibele en mens-georiënteerde werkomgevingen. Door COVID-19 is deze trend in een stroomversnelling gekomen. De corona crisis heeft de noodzaak tot meer flexibiliteit, diversiteit en vitaliteit laten inzien. Voor veel organisaties is dit hét moment om veranderingen in huisvesting en werkplekconcept versneld door te voeren én hun teamsamenstelling en expertises hier op aan te laten sluiten. We gaan een tijdperk van voortdurende innovatie in. Maar hoe zorgen we ervoor dat die veranderingen ook daadwerkelijk waargemaakt kunnen worden? En welke rol heeft de werkgever en ook facility management in de thuisomgeving? De nieuwe visies op werkgeverschap en werkomgevingen zullen op zowel korte als lange termijn leiden tot vernieuwing en blijvende veranderingen, waar kennis en flexibiliteit sleutelwoorden zijn. Juist ook in de facilitaire markt. Voor ArrangeGroup een mooie kans om bedrijven hierin te begeleiden en een bijdrage te leveren in dit proces.

FM als expert

Om goed in te spelen op deze verandering kan facility management een fundamentele bijdrage leveren; het vertalen van deze nieuwe visies naar goede en fijne werkomgevingen en faciliteiten. De juiste kennis en ervaring in huis hebben is hierbij essentieel, ook voor ArrangeGroup. Vandaar de uitbreiding in deze expertise, onder andere met het aantrekken van twee nieuwe specialisten. Niels van Duijn als Senior Manager & Advies en Birgit Stamhuis als Accountmanager. “ArrangeGroup heeft zich de afgelopen jaren bewezen in het creëren van goede en vitale werkomgevingen en facilities waarbij ontwikkeling en flexibiliteit verankerd zijn. Met een sterke ambitie en focus op dit thema is uitbreiding met collega’s zoals Niels en Birgit een logische stap. Met Niels versterken we onze kennis en expertise op het gebied van huisvesting en facilities en met Birgit onze markt- en klantgedreven aanpak. Zo dragen we bij aan een succesvol en toekomstbestendig FM. We zijn dan ook erg blij met de terugkomst van Niels en de nieuwe aanwinst van Birgit. Zij bouwen mee aan de toekomst van ArrangeGroup en onze klanten”, aldus Sander Koop, Directeur bij ArrangeGroup.

Niels van Duijn

De afgelopen 15 jaren heeft Niels enorm veel kennis en ervaring opgedaan in de facilitaire wereld. In de jaren 2007 tot 2014 ook als Interim Manager bij ArrangeGroup. Zijn expertise ligt met name bij projectmanagement in combinatie huisvesting en de facilitaire dienstverlening. Hij heeft voor vele toonaangevende organisaties in verschillende sectoren mogen werken, op zowel strategisch als tactisch niveau. Van het ontwikkelen van huisvestingstrategieën en het managen van (huisvestings-)projecten tot het concreet realiseren en managen van facilities. Door al zijn opgedane ervaring is Niels van grote toegevoegde waarde voor ArrangeGroup. Voor Niels is het terugkomen in een warm nest. “Ik vind het heerlijk om weer terug te zijn in deze vertrouwde omgeving. Het is mooi om te zien hoe ArrangeGroup sterk is doorontwikkeld de afgelopen jaren, maar de basis nog steeds rust op dezelfde kernwaarden en DNA. Op mijn beurt heb ik zelf ook een grote ontwikkeling meegemaakt en ben ik klaar om met mijn opgedane expertise en ervaring verder te bouwen aan deze prachtige club. Eens een Arranger, altijd een Arranger!”, aldus Niels van Duijn, Senior Manager & Advies.

Birgit Stamhuis

Birgit was tot voor kort actief als Accountmanager bij BCN. Een organisatie die door heel Nederland multifunctionele trainingslocaties voor werkend Nederland verzorgt. Zodoend heeft zij ruime ervaring op het gebied van flexibele en multifunctionele omgevingen, wat in deze veranderende markt van grote toegevoegde waarde is. Bij ArrangeGroup maakt zij als Accountmanager haar vervolgstap in de facilitaire wereld. Vanuit haar brede kennis van de markt kent zij de vragen en behoeften van onze klanten en zet zij die om in concrete en passende oplossingen. Tevens vervult zij in haar nieuwe functie een belangrijke rol in het verder versterken van klantrelaties en het inspelen op ontwikkelingen in de markt. “Mijn doel als Accountmanager is om onze klanten zo goed mogelijk te ondersteunen bij de facilitaire vraagstukken die zij hebben. Een mooie uitdaging om met in deze tijd met mijn ervaring dé sparringpartner te kunnen zijn voor onze opdrachtgevers. Juist nu is het zeer waardevol om de samenwerking als een partnership uit te bouwen. Ik heb ontzettend veel zin in mijn tijd bij ArrangeGroup”, aldus Birgit Stamhuis, Accountmanager.

Naar het nieuwsoverzicht
Neem contact met ons op!