ArrangeGroup

ArrangeGroup, Uw servicedesk specialist!

Geplaatst op: 02 May 2013

ArrangeGroup heeft de afgelopen twaalf jaar ruime kennis en ervaring opgedaan op het gebied van Facilitaire Servicedesks. Wij noemen onszelf met trots dé specialist als het gaat om het inrichten, ontwikkelen en bemensen van een Facilitaire Servicedesk op operationeel, tactisch en strategisch niveau. Onze kennis en ervaring is gebundeld en stellen wij beschikbaar middels scans, workshops, capaciteitsoplossingen en presentaties.

Servicedesk specialist

Het neerzetten van Servicedesking vraagt om een projectmatige aanpak. Elementen die daarbij in zowel kwalitatieve als kwantitatieve zin aan de orde komen zijn: personeel, systemen, processen, organisatie en dienstverlening. Met ArrangeGroup kunt u uw servicedesk organiseren en professionaliseren.

Servicedesk Scan

ArrangeGroup is dé ervaringsdeskundige op gebied van advies en interim management voor uw Facilitaire Servicedesk. Wat is de verhouding tussen uw click’s, call- en face-contacten? Wat zijn uw kosten per Servicedesk medewerker of werkplek? Een kleine greep uit vragen waarvan het antwoord van cruciaal belang is voor het optimaliseren van uw Servicedesk! De Servicedesk Scan bevat diverse praktische modellen, waarmee met behulp van een kwalitatieve en kwantitatieve toets een diepgaand beeld over uw Servicedesk gegeven kan worden. Op basis van dit beeld doet ArrangeGroup praktische aanbevelingen om uw Servicedesk naar een nóg hoger niveau te tillen.

Nieuwe medewerkers

Capaciteitsoplossingen

ArrangeGroup is welbekend om haar hoogopgeleide, enthousiaste professionals, waarmee we interim- en projectoplossingen bieden. De nieuwste dienstverlening van ArrangeGroup is het Facilitair Talent; de juiste talenten voor interim vraagstukken op uw Servicedesk! Door pas afgestudeerden met een opleiding HBO Facility Management aan te nemen voor interim vraagstukken binnen het Servicedesk-domein, slaat ze een dubbelslag. Een beloftevolle start voor deze starters op de arbeidsmarkt en een flexibele en kostenefficiënte oplossing voor uw personeelsvraagstukken. Het facilitair talent is een voor u geselecteerde invulling met de kwaliteit dienstverlening die u van ArrangeGroup gewend bent!

Workshops

De workshop klantbeleving met betrekking tot servicedesks wordt, na intake, op maat gemaakt voor servicedesk en/of facilitaire teams. De inhoud van de workshop helpt de servicedesk medewerker op weg naar een nóg professionelere invulling. Onze focus ligt op resultaat en borging hiervan, wij denken dan ook verder dan de workshop. Vanuit opgedane ervaring van ArrangeGroup herkennen wij een aantal trends waar Servicedesks mee te maken hebben:

Sense of urgency, hospitality, doorvragen, regie voeren en de rol van een Servicedesk in de keten. Ook deze onderwerpen kunnen aan bod komen in de workshop. De workshop klantbeleving voor servicedesk en/of facilitaire teams, wordt ontwikkeld in samenwerking met opleidingsinstituut Wisborn. Wisborn is gecertificeerd, opgenomen in het centraal register KBO en al jarenlang vaste partner van ArrangeGroup.

bel mij terug