ArrangeGroup

ArrangeGroup scoort 8.1 voor klanttevredenheid!

Geplaatst op: 21 Jan 2016

Onlangs heeft ArrangeGroup een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd. Uit de resultaten komt naar voren dat opdrachtgevers van ArrangeGroup de samenwerking als zeer prettig ervaren en ArrangeGroup aanbevelen aan anderen in hun netwerk. Met een gemiddeld rapportcijfer van een 8.1 is ArrangeGroup erg trots op de relatie met haar opdrachtgevers en kijkt uit naar verdere samenwerkingen en innovaties.

Werken vanuit het enthousiasme

Uit het onderzoek komt naar voren dat medewerkers van ArrangeGroup bij opdrachtgevers bekend staan om hun enthousiasme en inzet. Peter van Dijk, Manager Facilitaire Services bij Rabobank Hart van Brabant: “ArrangeGroup onderscheidt zich door de energie en het enthousiasme waarmee er gewerkt wordt. De medewerkers schakelen snel en zijn professioneel.” Michel Tobé, Manager Facilitaire Services bij Rabobank Zuid-Holland, is het hier mee eens: “Ik zie ArrangeGroup als een jong en energiek bedrijf wat de drive heeft om ervoor te gaan en te vernieuwen. Dit zorgt voor een prettige samenwerking.”

De waarden van ArrangeGroup

Binnen ArrangeGroup staan een aantal waarden centraal: Relatiegericht, Verantwoord, Professioneel, Innovatief, Believe & Go For It en Betrouwbaar. Uit het onderzoek komt naar voren dat opdrachtgevers vooral de waarden Professioneel, Believe & Go For It en Betrouwbaar bij ArrangeGroup vinden passen. In de facilitaire markt streeft ArrangeGroup ernaar om zo innovatief mogelijk te zijn en dit ook uit te stralen. Opdrachtgevers zien deze innovativiteit niet terug in elke dienst, maar zien het wel terug in het businessmodel. Michel Tobé, Manager Facilitaire Services bij Rabobank Zuid-Holland vertelt hierover: “Innovativiteit zit in het DNA van ArrangeGroup. Ze komen met vernieuwende en verrassende concepten.”

Hoge klanttevredenheid

De Net Promotor Score is een methode om klantloyaliteit te meten. ArrangeGroup heeft een opvallend hoge NPS score van 45 in vergelijking met de gemiddelde NPS score van een 3 in de branche ‘professionele dienstverlening’ (Integron, 2014). Bijna de helft van de opdrachtgevers van ArrangeGroup zijn ‘Promotors’. Deze opdrachtgevers geven een score van een 9 of 10 op de vraag of ze ArrangeGroup aanbevelen bij anderen in hun netwerk. De overige 55% geeft op deze vraag een score van hoger dan een 7. Wat verder in het onderzoek naar voren komt is dat niet alle opdrachtgevers op de hoogte zijn van het volledige dienstenpakket van ArrangeGroup. Hierin kan verbetering behaalt worden. Opdrachtgevers missen overigens geen product of dienst in het totaalaanbod van ArrangeGroup.

Het onderzoek

Het klanttevredenheidsonderzoek is uitgevoerd onder opdracht-gevers om te meten wat er speelt en hoe ArrangeGroup haar opdrachtgevers nog beter kan bedienen. Het geeft ArrangeGroup niet alleen inzicht in de mate van tevredenheid, maar het is ook een kans om te kijken wat er anders gedaan kan worden omtrent haar diensten en bedrijfsvoering. Daarnaast geeft het inzicht in zaken die als prettig worden ervaren en is het voor ArrangeGroup een bevestiging wat haar Unique Selling Points zijn. Het klanttevredenheidsonderzoek bestond uit een online vragenlijst en diverse diepte-interviews om de gegeven antwoorden te verduidelijken.

bel mij terug