ArrangeGroup

ArrangeGroup organiseert een Sales Summer Course!

Geplaatst op: 23 Jun 2015

Strategie vertalen naar werkende en succesvolle facilitaire concepten. Flexibiliserende organisaties in een dynamische omgeving. De veranderende rol van de Servicedesk. Deze trends, ontwikkelingen en steeds hogere verwachtingen zijn van invloed op onze communicatie met klanten. Maar hoe zit het eigenlijk met onze klantcommunicatie? En hoe kunnen we deze communicatie effectiever inzetten binnen Facility Management? Onze oplossing voor deze vraag is de Sales Summer Course!

Inhoud Sales Summer Course

Op donderdag 10 september organiseert ArrangeGroup de Sales Summer Course. Een interactieve cursus over klantcommunicatie voor de FM-professional. Op één van deze data kunt u door middel van een inspirerende workshop leren over het effectief inzetten van klantcommunicatie binnen uw facilitaire organisatie.

De volgende vragen komen aan bod:

  • Hoe richt ik een goede communicatiestructuur in?
  • Wat is de visie op het leggen en onderhouden van interne relaties?
  • Hoe inventariseer ik een klantwens (NOSE-principe) en voeg ik waarde toe in de relatie en het resultaat?
  • Wat is een goed klantgesprek?
  • Hoe schrijf ik actief?

Programma

13.00 uur Ontvangst met een lunch en een drankje
13.30 uur Welkomswoord en start Sales Summer Course
16.30 uur Afsluiting met een borrel

Locatie

The Facility Lab bij ArrangeGroup, Hardwareweg 32 te Amersfoort.

Aanmelden

Leer hoe u als FM-professional klantcommunicatie zo effectief mogelijk inzet. Meld je aan door een e-mail te sturen naar jinni.rigter@arrangegroup.nl. Aan deelname zijn geen kosten verbonden. Graag tot bij onze Sales Summer Course!

bel mij terug