ArrangeGroup

ArrangeGroup Integrated breidt uit

Geplaatst op: 11 Jul 2017

De dienstverlening van ArrangeGroup bestaat uit Interim, Integrated en Consultancy. Op 1 februari jl. startte Pancras Evers als Directeur van Integrated. In het afgelopen half jaar is er hard gewerkt en al veel bereikt.

Integrated dienstverlening

Opdrachtgevers kunnen hun facilitaire diensten aan ArrangeGroup uitbesteden. Hierbij is een verschuiving ontstaan in het traditioneel uitbesteden van individuele diensten naar integrale uitbestedingen. Dit betekent dat niet alleen facilitaire voorzieningen worden uitbesteed, maar ook een belangrijk deel van managementactiviteiten. Om hierop in te kunnen spelen, breidt het Integrated team uit. In 2017 zal het team zich vooral richten op het opbouwen, stabiliseren en aanbrengen van structuur. Hiermee hopen we de portefeuille van Integrated, met mooie opdrachtgevers als Tennet, Rabobank en Saxenburgh Groep, ook verder uit te kunnen breiden.

Uitbreiding team Integrated

Onlangs voegden zich Roel Baarda, Supply Manager, en Simone Wesdorp, Facility Solutions Developer aan het team van Integrated. Roel werkt bij Saxenburgh Groep als Manager Facilitair & Techniek, waar hij onder andere zorgt voor het verder professionaliseren van het facilitair bedrijf. “Ik houd me onder andere bezig met het lean inrichten van de logistieke goederenorganisatie en het opzetten van een facilitair meldpunt. Daarnaast zal ik ook een nieuwe inkooporganisatie implementeren.”, aldus Roel.
Simone ondersteunt de business binnen het Integrated team. “Ik richt me vooral op het doorontwikkelen van onze dienstverlening bij onze Integrated accounts, waar ik verantwoordelijk ben voor de ‘creatieve’ en conceptmatige kant. Denk hierbij aan het ontwikkelen van een gastvrijheidsconcept, voedingsconcept of invulling geven aan de commerciële plint bij woonprojecten.”

Simone Wesdorp             Roel Baarda

“Plezier hebben in wat je doet
is een vereiste voor succes.” 

Werk en omgeving beter en leuker maken

Om werk en omgeving beter te maken moeten we continu ontwikkelen en verbinden. Dit kunnen we niet alleen, maar doen we samen. Samen met onze klanten en onze medewerkers. Dit maakt het ook leuker. Pancras vertelt: “Plezier hebben in wat je doet is een vereiste voor succes in deze dienstverlenende sector. Bovendien werkt dit ook andersom. Als je ziet dat mensen blij zijn met wat jij voor ze doet, krijg je daar zelf weer energie van. Mijn passie is om anderen te helpen zich verder te ontwikkelen. Dit geldt zowel voor medewerkers als voor opdrachtgevers. Ik zie veel passie bij mijn nieuwe collega’s en biedt hen graag de juiste hulp en ondersteuning om het beste uit zichzelf te halen.”

“ArrangeGroup zit vol energie!”

Roel vertelt: “De functie bij ArrangeGroup kwam op het juiste moment. Ik heb altijd in de ondersteuning gewerkt. Met name in de zorg en bij (semi-) overheid instellingen. Mijn ambitie was om eindverantwoordelijk te zijn in een facilitaire organisatie, bij voorkeur in een zorgomgeving. Als je mijn CV bekijkt, is dat ook een logische stap.”. Simone vult aan: “Het eerste dat me opviel tijdens de gesprekken met ArrangeGroup, was de energie, de mooie toekomstplannen, de sfeer op kantoor en de prettige mensen. De keuze om bij ArrangeGroup te gaan werken, was dan ook snel gemaakt.”.

“Ik sta er nooit alleen voor.”

Samenwerking

ArrangeGroup onderscheidt zich door dichtbij de mens te blijven. We delen veel kennis met elkaar, inspireren elkaar en werken samen. Door continu te ontwikkelen en te verbinden creëren wij kennis en geluk. Dit leidt weer tot energie, vooruitgang, innovatie, zingeving en duurzame kwaliteit. “Dit maakt het ook zo mooi om voor ArrangeGroup te werken. Er staat heel veel expertise klaar om te ondersteunen bij projecten. Zo sta ik er dus nooit alleen voor.”, aldus Roel. “Naast mijn eigen uitgebreide kennis kan ik altijd schakelen met collega’s die ook weer veel kennis hebben. Dit neem ik mee naar Saxenburgh Groep en gebruik ik voor oplossingen met als doel om hen nog beter te maken.”.

Een goede relatie

Om een project succesvol te laten verlopen is een goede samenwerking tussen beide partijen vereist. Dit versterkt tevens de relatie. “Mijn doel is dan ook dat al onze klanten tevreden blijven. Ik denk graag met de klant mee over de weg naar de toekomst en zijn/haar wensen en behoeften. Hierbij komt mijn strategische, bedrijfskundige blik goed van pas. Mijn passie ligt in het vertalen van de toekomstvisie naar een praktische, facilitaire oplossing. Nadat ik eerst volledig doorgrond waar de klant naar toe wil, bedenk ik de oplossing die de klant ondersteunt in het realiseren van zijn of haar toekomstvisie. Super leuk om met elkaar te bouwen en ideeën werkelijkheid te zien worden!”, aldus Simone.

Het MT van Integrated

Op dit moment bestaat het Management Team van Integrated uit:
Pancras Evers, Directeur/Eigenaar
Wilfried Polman, Business Solutions Engineer
Remco Gogan, Supply Manager (Regiomanager Rabobank Groep)
Marion Veltman, Supply Manager (Regiomanager Rabobank Groep)
Andrea van der Meer, Supply Manager (bij TenneT)
Marije Touw, Resource Manager
Roel Baarda, Supply Manager (bij Saxenburgh Groep)

 

Arrange Integrated Logo

bel mij terug