Wilfried Polman

Actief op zoek naar facilitaire innovaties en verbetermogelijkheden

Geplaatst op: 23 mei 2018

Vorig jaar ontving ArrangeGroup een nominatie voor FD Gazelle en onlangs ook een Keurmerk voor TOP 250 Groeibedrijven. Beiden zijn een bekroning op onze strategie, onze dienstverlening binnen de facilitaire markt en dankzij onze groei van de afgelopen drie jaar. Een groei die wij de komende jaren doorzetten. Hierbij zijn wij actief op zoek naar facilitaire innovaties en verbetermogelijkheden. De afdeling Solutions van Arrange Integrated heeft haar team versterkt om hieraan actief bij te dragen.

Intern doorontwikkeld

In onze dienstverlening staat de mens centraal. Wij richten ons op ontwikkelen en samenwerken, zo maken wij werk en omgeving beter en leuker! Belangrijk hierin is het aandragen en implementeren van nieuwe ideeën, diensten en processen om de dienstverlening nog beter aan te laten sluiten bij de behoeften van de eindgebruiker en de opdrachtgever. Wij zoeken actief naar innovaties en verbetermogelijkheden. Om dit extra kracht bij te zetten hebben wij ons óók intern doorontwikkeld. Wij hebben ons team Solutions van Arrange Integrated uitgebreid met de komst van Emma van der Zouwen en hebben onze flexibele pool getransformeerd tot Servicecentrum. Dit centrum fungeert als flexibel en intelligent verlengstuk voor onze lokale serviceteams. Het Servicecentrum wordt operationeel aangestuurd door Rémon Kok. Zo mobiliseren wij (innovatie)kracht waarmee wij onderzoek doen naar facilitaire innovaties en verbetermogelijkheden om deze proactief in de praktijk te brengen.

Flexibel en intelligent verlengstuk

Rémon Kok, Coördinator Servicecentrum: “Als coördinator van Servicecentrum Integrated ben ik verantwoordelijk voor een team dat met landelijke dekking onze lokale facilitaire teams ondersteunt en adviseert met betrekking tot continuïteit- en kwaliteitsvraagstukken. Het Servicecentrum is een geheel nieuwe afdeling binnen Arrange Integrated en daarom bestaan mijn activiteiten uit het positioneren van de afdeling binnen de organisatie en het opbouwen, implementeren en ontwikkelen van onze (integrale) dienstverlening. Wij doen dit voor alle opdrachtgevers binnen Arrange Integrated en dat vraagt om een integrale blik. Een greep uit wat wij doen is het maken van stuurrapportages, het uitvoeren van en adviseren over kwaliteitscontroles, het leveren van fysieke en plaatsonafhankelijke vervanging en het ophalen van klantfeedback.”

Energie en voldoening door nieuwe inzichten

Het allermooiste vindt Remon het verbindende karakter binnen zijn functie en samen met de medewerkers en teams thema’s ophalen, analyseren en vertalen naar nieuwe inzichten en oplossingen. “Het moment dat je die nieuwe inzichten met elkaar verkrijgt geeft zoveel energie en voldoening! Mijn uiteindelijke ambitie is om via het Servicecentrum een onderscheidende bijdrage te kunnen leveren aan de kennis binnen onze organisatie en de kwaliteit van onze dienstverlening. Dit gaat natuurlijk stap voor stap, maar zolang wij successen en leermomenten vieren, trots zijn op wat wij dagelijks met elkaar bereiken en in verbinding blijven, sta ik voor deze ambitie!”

Kennis creëren, delen en waarborgen

Emma van der Zouwen is onlangs als Facility Solutions Specialist aan de slag gegaan en versterkt het Solutions team van Arrange Integrated. Direct na haar studie facility management aan de Haagse Hogeschool is zij bij ArrangeGroup gestart, onder andere als Servicedesk Medewerker bij Rabobank Gouwestreek. Hier kreeg ze de kans om door te groeien en die pakte ze met beiden handen aan.

Unieke kans

“Ik vind het een unieke kans om zo’n mooie groei door te maken en mezelf verder te ontwikkelen. Mijn passie om kennis te creëren, te delen en te waarborgen komt hier goed van pas. Ik wil collega’s met elkaar verbinden, krachten bundelen en hen stimuleren om ook kennis te delen.” Om die reden heeft zij samen met collega Manon Klarenaar Brain2Share opgericht, een netwerkgroep binnen Arrange Integrated die elkaar helpt met facilitaire vraagstukken en kennis met elkaar deelt (tussen collega’s die door heel het land werkzaam zijn). “Ik ben trots dat wij dit samen hebben opgericht en sta er nog steeds voor de volle 100% achter. ArrangeGroup is een energiek bedrijf waarbij goede ideeën gestimuleerd worden, zo blijkt ook met Brain2Share. Je herkent een Arranger dan ook uit duizenden: enthousiast, behulpzaam en altijd net een stapje meer zetten. En ze zijn continu op zoek naar facilitaire innovaties en verbetermogelijkheden.”

Remon Kok, Coördinator Servicecentrum, & Emma van der Zouwen, Facility Solutions Specialist.

Remon
Emma

Meer focus op technologie

Het team van Arrange Integrated is op meerdere fronten met technologie bezig. Zowel op het gebied van een business platform, een gebruikersapp als op het gebied van gemaksdiensten zijn wij samen met verschillende ontwikkelaars aan het ontwerpen. Met als doel het realiseren van een systeemtechnische oplossing als integraal onderdeel van onze dienstverlening. Een technologische oplossing die vanuit gebruikersperspectief ontwikkeld is. Om ons heen zien wij werk, wonen en plezier namelijk steeds meer door elkaar heen lopen. Dit vraagt om vernieuwende, inspirerende concepten, soms buiten gebaande paden. Het aanbieden van gemaksdiensten is daar een mooi voorbeeld van. Het is één van de onderdelen die wij de komende periode testen en doorontwikkelen.