Download nu het kennisdocument: ‘De servicedesk van de toekomst!’

De visie, tips, lessons learned en trends van facilitair professionals

De servicedesk heeft de afgelopen jaren een enorme ontwikkeling doorgemaakt. De groei van selfservice, de inzet en analyse van data, service op de thuiswerkplek… Daarom ging ArrangeGroup in gesprek met facilitair professionals die affiniteit hebben met de servicedesk. Zij spraken over de toegevoegde waarde, tips & tricks, lessons learned, ontwikkelingen en toekomstvisies. Dat bracht een verzameling aan kennis en inzichten die wij hebben gebundeld in een inspirerend kennisdocument.

Vul hieronder het formulier in en ontvang het kennisdocument in je mail bestaande uit:

  • De toegevoegde waarde van de servicedesk
  • ProRail: op weg naar een top-servicedesk!
  • Negen tips voor de servicedesk
  • Lessons learned: wijze lessen over de servicedesk
  • Trends en ontwikkelingen op de servicedesk
Kennisdocument Servicedesk

Vul het formulier direct in en ontvang het kennisdocument
‘De servicedesk van de toekomst!’ per mail.

Kom je graag in contact? 

Floris Wieman klein

Floris Wieman
Commercieel Manager
floris.wieman@arrangegroup.nl
06 31 03 69 32

Ook interessant voor jou