Freek Schellekens

  • Beschikbare uren: 
    40 uur per week

  • Exclusiviteit: Onder voorbehoud beschikbaar

  • Tarief: € 62,00 per uur
    Bij inzet onder de 32 uur + € 2,50 per uur

  • Beschikbaar per: direct

  • Geplande vakanties: Geen

Inhuurvoorwaarden
Genoemde bedragen zijn exclusief BTW en eventuele parkeerkosten, maar inclusief, opleidings-, begeleidings- en reiskosten voor woon-werkverkeer. Onder woon-werkverkeer verstaan wij dagelijkse kilometers die een medewerker aan het begin en eind van de werkdag aflegt. Extra kilometers worden in rekening gebracht o.b.v. € 0,27 p/km.

Specialisaties

1

Projectmanagement

2

Servicemanagement

3

Huisvesting

4

Eventmanagement

Competenties

  • Flexibel

  • Stressbestendig

  • Proactief

  • Sociaal

Persoonlijk

  • Over kandidaat: Ik haal mijn energie uit projectmatig werken. Ik vind het prettig om in teamverband iets van A tot Z op te zetten, om op deze manier gezamenlijk iets te bereiken en deze successen te vieren. Recht door zee, toegankelijk en flexibel zijn termen die mij goed omschrijven. Daarnaast ervaar ik het als zeer belangrijk om vrijheid en verantwoordelijkheid te krijgen in de opdrachten die ik uitvoer.

  • Woonplaats: Haaren

  • Hobby’s: Fitness, Mountainbiken, Festival organiseren.

Werkervaring

Locatiemanager/Facility coordinator |Delfse poort (CBRE)

  • Bewaking kwaliteit van het gebouw en de gebouwgebonden dienstverlening;
  • Optreden als eerste aanspreekpunt bij facilitaire vragen van huurders of leveranciers, waaronder ook aanspreekpunt voor de coördinator schoonmaak (uitbesteed);
  • Klachten analyseren en voorstellen uitwerken;
  • Primair aanspreekpunt voor de gebruikers van het vastgoed (huurders en leveranciers);
  • Het aansturen, coördineren en monitoren van de uitvoering van dagelijks onderhoud, planmatig onderhoud in overleg met TM;
  • Bewaken en invulling geven verplichtingen externe leveranciers, mede door gebruik van Axxerion en management functies in dit systeem;
  • Afhandeling van technische storingen en klachten in samenwerking met Meldpunt; Beheer en bewaking Axxerion en beheer rapportages/certificaten etc (DMS);
  • Bijdrage leveren aan BHV organisatie;
  • Toezicht op gebruik van de parkeerkelder en algemene voorzieningen;
  • Ondersteuning van beveiliging in de meldkamer (aanspreken van huurders/leveranciers op structureel niet naleven van procedures etc.).

Werkervaring

Projectmedewerker Landelijke opschoning facilitaire contracten |Rabobank Zeist

  • Het opschonen en controleren van de facilitaire contracten in Axxerion van alle kringen van de Rabobank;
  • Contractdocumenten reviewen op inkoopbeleid;
  • Overzicht bewaren uitvoering project.

Opleiding

(Technisch) Service-Coördinator | PostNL

  • Aanspreekpunt voor interne klanten bij storingen en meldingen;
  • Aansturing van uitvoerende facilitaire leveranciers bij de oplossing van storingen en meldingen;
  • Begeleiding van verbouwingen inclusief aansturing technische en bouwkundige leveranciers;
  • Coördinatie van wijzigingen in brandmeldsystemen, nevenindicatoren, klimaatinstallaties, hoogspanningstrafo’s;
  • Organiseren evenementen;
  • Algemene servicedeskwerkzaamheden;
  • Eerste aanspreekpunt locatiebeheerders;
  • Ondersteuning interne evenementen;
  • Coördinatie verhuizing 2000 werkplaatsen.

Referenties (eerdere) opdrachtgevers

Op aanvraag

Resumé Freek Schellekens
Gesprek inplannen!