Wij leveren facilitaire interimmers op verschillende niveaus

Laten we praten

Inzet facilitaire interimmers

Arrange Interim beschikt over een groot netwerk van kandidaten en opdrachtgevers. Wij zijn op de hoogte van persoonlijke ambities en weten wat er speelt in de markt. Arrange Interim brengt vraag en aanbod bij elkaar. Samen zoeken wij naar een passende, innovatieve oplossing voor uw arbeidsvraagstukken. Dat begint met een zorgvuldige inventarisatie van de situatie en wensen. Ook gaan wij met de opdrachtgever en kandidaat op zoek naar de beste samenwerkingsvorm.

Een facilitair interimmer kun je voor diverse opdrachten inzetten. Denk aan het bemensen van een servicedesk, regelen van een verhuizing, geven van advies omtrent facilitaire problemen, maar ook om personeel tijdelijk te vervangen. Met hun kennis en ervaring zorgen zij voor nieuwe facilitaire inzichten, daarnaast beschikt een interimmer van ArrangeGroup over een groot netwerk dat hij of zij kan inzetten voor een vraagstuk op facilitair vlak. Uiteraard op verschillende niveaus: van Facilitair Talenten, Interim Professionals tot Interim Managers.

Lees meer

Waarom Arrange Interim?

De inzet van interimmers zorgt voor een frisse blik van buiten. De waarom-vragen die zij stellen kunnen heel verfrissend zijn. Met hun kennis en ervaring zorgen zij voor nieuwe facilitaire inzichten binnen uw organisatie, bijvoorbeeld hoe bepaalde werkzaamheden sneller en efficiënter opgepakt kunnen worden. Zij verlenen niet alleen de dienst waar zij voor zijn ingehuurd, maar denken in de breedste zin mee over de ontwikkelingen die voor de organisatie van belang zijn. Met deze externe kennis kan je als opdrachtgever toetsen of je slim bezig bent in de markt. Interimmers met hun frisse blik en unieke aanpak geven een positieve impuls aan uw gehele organisatie!

  • Snel en flexibel

  • Direct extra capaciteit

  • De ideale match

  • Een groot netwerk

  • Ruim 20 jaar ervaring

  • Frisse blik

Kantoor ArrangeGroup

Onze diensten

Interim Manager
Binnen Arrange Interim werken wij met bevlogen Interim Managers die het verschil willen én kunnen maken. Zij hebben hun sporen binnen het vakgebied van Facility Management en/of Inkoop ruimschoots verdiend. Werken bij Arrange Interim betekent dat je vol ambitie samen met opdrachtgevers en collega’s werkt aan uiteenlopende opdrachten.

Interim professional
Interim Professionals krijgen bij Arrange Interim de ruimte om hun eigen kansen te creëren in de wereld van Facility Management en Inkoop. Via uiteenlopende opdrachten maken ze kennis met verschillende functies en projecten in het vakgebied. Persoonlijke en professionele ontwikkeling staan centraal. Met een gezonde dosis lef ontwikkelen ze de kracht om met Arrange Interim te ondernemen, kennis te delen en dit te vertalen naar de markt.

Facility talent
Onze Facility Talents doen, in een interim functie, hun eerste werkervaring binnen de facilitaire markt op bij één van onze opdrachtgevers. Als opdrachtgever geef je voor de duur van het project je commitment aan de ontwikkeling van onze talenten. Zo krijgen zij de kans om hun werkervaring en expertise uit te breiden op uitdagende opdrachten.

Wat zeggen onze klanten

“Professioneel”

Ik zou Arrange Interim zeker aanbevelen als professionele partner in de facilitaire dienstverlening. Tot nu toe een zeer positief ervaring gehad.

Djamilla van Duin,
Account Director Enexis bij ISS 

“Schakelen snel”

Arrange Interim maakt het verschil. Ze begrijpen het facilitaire vraagstuk en verstaan hun vakgebied. Daarnaast schakelen ze snel.

Jeannette Vermeer,
Hoofd Facilitair
bij Philadelphia

“Top of mind”

Met Arrange Interim doen wij al enige tijd prettig zaken. Ik zou Arrange Interim zeker aanbevelen als facilitair dienstverlener aan andere organisaties!

Karin Ax,
Facilitair Beleidsadviseur bij VGZ

Birgit

Birgit Stamhuis
Accountmanager

Laten we praten