Hospitality oplossingen

De ontvangst van bezoekers is tegenwoordig meer dan een vriendelijke glimlach bij de receptie en een kopje koffie tijdens het wachten. Gastvrijheid is steeds vaker een totaalbeleving voor de bezoeker. Optimale samenwerking is belangrijk om de juiste bezoekbeleving neer te zetten. Dat geldt niet alleen voor de facilitaire diensten, maar ook voor onze opdrachtgevers en de gebruikers van het pand. Door samen verder hospitality te ontwikkelen en steeds met elkaar in verbinding te staan, komen wij tot succesvol maatwerk. Arrange Integrated richt zich op het ontzorgen van de opdrachtgever door het bieden van hospitality oplossingen op maat.

Ons hospitality concept

arrange-relatie

Als FM partner verzorgt Arrange Integrated hospitality oplossingen op maat die aansluiten bij de bedrijfsidentiteit en de verwachtingen van de bezoeker. Niet als een standaard pakket, maar zorgvuldig onderzocht en daarna afgestemd op het bedrijf en haar bezoekers. Daarbij zoeken wij de samenwerking op met de overige facilitaire disciplines om samen een totaalbeleving voor de gast, bezoeker en gebouwgebruiker te creƫren. Wij noemen dat integrale gastvrijheid waarbij iedereen zich optimaal inzet om samen de beste bezoekbeleving neer te zetten

Waaruit bestaat onze hospitality oplossing?

arrange-believe-and-go-for-it

1. Hospitality Scan

Wij ontdekken de wensen en verwachtingen van bedrijven en haar bezoekers en brengen alle elementen in kaart die van invloed zijn op de beste bezoekbeleving. De hospitality scan wordt uitgevoerd aan de hand van mystery visits, mystery calls en het doorlopen van de guest journey. Op deze manier krijgen wijeen volledig beeld van de huidige hospitality.

ArrangeGroup

2. Adviestraject

Vanuit onze missie: werk en omgeving beter en leuker maken, beoordelen wij de huidige situatie en adviseren wij met welke, aandachtspunten er verschil gemaakt kan worden. Wij stemmen het werkproces en de methodes af op het gewenste effect van de bezoekbeleving. Wij houden van overzichtelijke en eenvoudige processen en maken gebruik van innovatieve oplossingen.

Anne foto

3. Inzet Hospitality

Wij werken met mensen die gastvrijheid in hun DNA hebben en van aanpakken houden. Wij noemen onszelf Arrangers en vinden het fijn om alles te regelen. Ons hospitality team weet welke rol zij hebben in het neerzetten van een 9+ bezoekbeleving en zorgen met hun persoonlijke aanpak voor een warm welkom en een gast die blij wordt. Regelmatig bespreken wij onze ervaringen met elkaar en volgen wij trainingen om de guest experience nog verder te verhogen en de gast te blijven verrassen.