ArrangeGroup

Servicedesking

ArrangeGroup heeft veel kennis en ervaring op het gebied van Facilitaire Servicedesks. Wij noemen onszelf met trots dé specialist als het gaat om het inrichten, ontwikkelen en bemensen van een Facilitaire Servicedesk op operationeel, tactisch en strategisch niveau. Onze kennis en ervaring stellen wij beschikbaar door middel van advies, scans, workshops, capaciteitsoplossingen en presentaties. Ook de organisatie van de ‘Facilitaire Servicedesk Awards’ met onze partner TOPdesk laat zien dat wij zeer betrokken zijn bij dit onderwerp.

Servicedesking

Professionalisering van de Servicedesk

Een goed functionerende Servicedesk is van strategische waarde voor organisaties en kan een directe bijdrage leveren aan het succesvol presteren van de facilitaire organisatie. Wij noemen dit Servicedesking! De beschikking over een goed functionerende Servicedesk is niet meer voldoende; het kan én moet beter! Met ArrangeGroup kunt u uw Servicedesk evalueren, organiseren en professionaliseren.

Servicedesk Scan

ArrangeGroup is dé ervaringsdeskundige op gebied van advies en interim management voor uw Facilitaire Servicedesk. Wat is de verhouding tussen uw click’s, call- en face-contacten? Wat zijn uw kosten per Servicedesk Medewerker of werkplek? Een kleine greep uit vragen waarvan het antwoord van cruciaal belang is voor het optimaliseren van uw Servicedesk! De Servicedesk Scan bevat diverse praktische modellen, waarmee met behulp van een kwalitatieve en kwantitatieve toets een diepgaand beeld over uw Servicedesk gegeven kan worden. Op basis van dit beeld doet ArrangeGroup praktische aanbevelingen om uw Servicedesk naar een nóg hoger niveau te tillen.

Capaciteitsoplossingen

ArrangeGroup levert de juiste talenten voor interim vraagstukken op uw Servicedesk. Door pas afgestudeerden met een opleiding HBO Facility Management aan te nemen voor interim vraagstukken binnen het Servicedesk-domein, ontstaat een win-win-situatie. Een beloftevolle start voor deze starters op de arbeidsmarkt en een flexibele en kostenefficiënte oplossing voor uw personeelsvraagstukken. Het facilitair talent is een voor u geselecteerde invulling met de kwaliteit die u van ArrangeGroup gewend bent!

Workshops

De workshop klantbeleving wordt op maat gemaakt voor uw Servicedesk en/of Facilitaire Teams. De inhoud van de workshop helpt de Servicedeskmedewerker op weg naar een nóg professionelere invulling. Vanuit opgedane ervaring bij onze opdrachtgevers herkennen wij diverse trends waar Servicedesks mee te maken hebben: Sense of urgency, hospitality, doorvragen, regie voeren en de rol van een Servicedesk in de keten. De workshop klantbeleving voor Servicedesk en/of Facilitaire Teams, wordt ontwikkeld in samenwerking met opleidingsinstituut Wisborn.

bel mij terug