Facilitair Management in tijden van corona

Wij maken jouw werkomgeving klaar voor de anderhalve meter samenleving

De maatregelen rondom Corona hebben een enorme impact. In deze nieuwe samenleving zoeken we naar het nieuwe normaal. Kantoor omgevingen moeten zich aanpassen aan het nieuwe normaal en moeten daarbij de anderhalve meter in acht nemen. Anderzijds werkt een groot deel nu thuis en moeten organisaties ook daar goed in faciliteren.

Facility Management kan daar een mooie bijdrage aan leveren aan een veilige en goede werkomgeving. Wij weten hoe je de stap zet richting de nieuwe anderhalve meter werkomgeving of hoe organisaties thuiswerken effectief en structureel kunnen inbedden. Hieronder vind je voor een elke facilitaire vraag een oplossing.

Hulp nodig bij de inrichting van je werkplek, thuis of op kantoor?

Wij bieden integrale facilitaire en vastgoedoplossingen voor de lange termijn.

Wij bieden al geruime tijd unieke vastgoed concepten, waarbij wonen en werken worden gecombineerd. De zogeheten mixed-use concepten. Een unieke kans voor vastgoedeigenaren en ontwikkelaars om in te spelen op de huidige ontwikkelen rondom nieuwe kantooromgevingen en de verschuiving naar meer thuiswerken. 

Wij weten wat er nodig is en zorgen ervoor dat het goed wordt uitgevoerd.

Wil je een facilitaire professional inzetten die jouw organisatie begrijpt, meedenkt en zorgt voor een goede uitvoering? Onze facilitaire  professionals weten wat ze moeten doen door hun ervaring met werkplekinrichting, verhuizingen en andere complexe facilitaire vraagstukken. In samenwerking met HR werken wij mee op beleidsniveau rondom projecten als thuiswerken.

Samen denken we eerst goed na over de beste aanpak, zodat je tot het beste resultaat komt.

Hoe faciliteer ik de kantooromgeving van ‘het nieuwe normaal’? Wij weten hoe en helpen jou graag door met je mee te denken. Onze inzichten zetten wij om in een krachtige en heldere adviezen waar jij direct mee aan de slag kan. Daarnaast weten wij hoe organisaties eenvoudig de betrokkenheid, de verbinding en het werkgeluk van thuiswerkers kunnen  verhogen en helpt hier graag mee.

Wij regelen het voor je, zodat het snel en goed wordt uitgevoerd.

Wil je jouw kantoor voorbereiden op de anderhalve meter economie? En heb je hulp nodig bij de uitvoering? Wij regelen het voor je! Het kantoor in orde maken, het inrichten van thuiswerkplekken, het schakelen met leveranciers of het opstellen van protocollen voor medewerkers en bezoekers? Onze facilitaire medewerkers zorgen ervoor dat het in mum van tijd geregeld is.   

Direct in contact? Stijn helpt je graag

Stijn von der Fuhr

Stijn von der Fuhr
Commercieel Manager
stijn.vonderfuhr@arrangegroup.nl
06 40 77 56 98

Wil je meer weten? 

Lees hier verder

Direct in contact? Floris helpt je graag

Floris Wieman klein

Floris Wieman
Commercieel Manager
floris.wieman@arrangegroup.nl
06 31 03 69 32

Wil je meer weten? 

Lees hier verder

Direct in contact? Sheryl helpt je graag 

Sheryl Limburg

Sheryl Limburg
Directeur Arrange Consultancy
sheryl.limburg@arrangegroup.nl
06 55 33 42 38

Wil je meer weten? 

Lees hier verder

Direct in contact? Evelien helpt je graag

Evelien Weber

Evelien Weber
Manager Neeff
evelien.weber@arrangegroup.nl
06 40 20 36 76

Wil je meer weten? 

Lees hier verder

Kun je niet kiezen?

Wil je advies over welke van de bovenstaande diensten het beste bij jouw organisatie past om zo goed mogelijk in te spelen op de anderhalve meter kantooromgeving? Vul dan het onderstaande formulier in en dan nemen wij spoedig contact met je op.

Wat wij in corona-tijden mogen betekenen voor opdrachtgevers