We proudly present… het jaarcongresprogramma van 2021!

Nog iets minder dan twee maanden en dan is het weer zover: traditiegetrouw vindt op de eerste vrijdag van november het Arrange Consultancy jaarcongres plaats. In ons vorige artikel vertelden wij over het thema. Achter de schermen is hard gewerkt om een goede locatie te vinden en een mooi programma samen te stellen. Daar ben jij vast ook nieuwsgierig naar. Lees dan snel verder!

Rémon Kok als dagvoorzitter

Als dagvoorzitter neemt Rémon Kok, Facility Solutions Specialist bij Arrange Integrated, ons mee door het programma van ons jaarcongres op vrijdag 5 november. Als Arranger en persoon geboeid door het leiderschapsthema. “De groei en ontwikkeling van mensen is de hoogste roeping van leiderschap,” luidt zijn motto dan ook niet voor niets. Rémon deed onder andere in het leiderschapsprogramma van ArrangeGroup waardevolle inzichten op rondom dit thema. Vol enthousiasme kijkt hij uit naar zijn debuut als dagvoorzitter, de invulling van een mooie persoonlijke uitdaging.

De sprekers van het ochtendprogramma

Ook dit jaar is het ons weer gelukt om een inspirerend ochtendprogramma met een viertal sprekers samen te stellen. Met trots presenteren we Joyce, Martine, Marijke en Wilfried als sprekers van het ochtendprogramma.

Remon Kok

Joyce de Ruiter

Langzaam verliest Joyce haar twee zintuigen waarmee ze communiceert en zelfstandig kan functioneren. Ze leeft in een continu veranderproces met de keuze: hoe ga ik hier mee om? Veranderingen krijgen we allemaal op ons pad en doen een enorm beroep op onze persoonlijke wendbaarheid. Kies je ervoor om je te laten leiden door angst en vast te willen houden aan het oude vertrouwde? Of zie jij momenten van verandering als een kans om van te leren en te groeien? Kortom: hoe wendbaar ben jij?

Wilfried Polman

Begin dit jaar lanceerde Wilfried Polman zijn bedrijf Volwaarde, een bedrijf dat facilitair leiders helpt volwaardig te presteren, zodat de eindgebruiker maximaal waarde ervaart. Met ruime werkervaring in het facilitaire werkveld, staat Wilfried stil bij de ontwikkelingen die het vakgebied doormaakt en welke effecten dit heeft op de rol van ‘de facility manager’, de persoon die aan de basis staat van een professionele facilitaire organisatie. Wilfried maakt tijdens ons jaarcongres graag kennis met jullie en kan niet wachten om de verbinding tussen theorie en praktijk te leggen! 

Martine Atzema 

Martine Atzema is werkzaam als Afdelingsmanager Human Facility Management bij ProRail. De afgelopen periode heeft zij zich actief bezig gehouden met het vormgeven van de ProRail cultuurambities rond Presteren, Ontwikkelen en Samenwerken. Een belangrijke wijziging is het vormgeven van coachend leiderschap en ketenregie binnen haar afdeling; een ontwikkeling die Martine samen met collega’s vormgeeft. Wat zijn haar tips en tops? Ze neemt ons tijdens het jaarcongres graag mee in haar ervaringen.

Marijke Mason

Marijke Mason is vanuit Arrange Interim actief als Projectmanager binnen Human Facility Management bij ProRail en heeft de organisatie de afgelopen jaren zien veranderen. Welke effecten het nieuwe leiderschap op de werkvloer heeft, deelt ze 5 november graag met ons.

Middagprogramma: aan de slag!

Leiderschap is bij uitstek een thema waarin handelen en actie centraal staan. Daarom bestaat het interactieve middagprogramma dit jaar uit een viertal workshops om de opgedane kennis toe te passen en deelnemers te activeren.

Gedurende het middagprogramma zullen deelnemers rouleren tussen verschillende workshops waarin zij zelf, hands on, aan de slag gaan met elk van de deelthema’s uit het ochtendprogramma. Dat betekent dat één workshop in het teken staat van ‘jij als persoon’, één workshop in het teken van ‘jij als professional’ en één workshop in het teken van ‘jij in het facilitaire speelveld’. En de vierde workshop? Verrassing! Uiteraard houden we ruimte om energiek en vooral met veel plezier het programma af te sluiten.

Locatie en inschrijven

Na het online congres van vorig jaar, zijn wij voornemens om het congres dit jaar weer fysiek te organiseren op een inspirerende locatie. De aangekondigde maatregelen in de persconferentie van september stemmen ons gunstig over een fysieke samenkomst voor een select gezelschap. Wij hebben momenteel nog diverse locaties op het oog in de regio van Utrecht, Amersfoort of Ede. Zodra er meer bekend is, ontvangen de inschrijvers hier uiteraard meer informatie over!

Ben jij erbij?

Meld je direct aan middels onderstaand inschrijfformulier!

Ben je lid van een van onze benchmark- of netwerkgroepen, dan neem je, samen met een collega, kosteloos deel aan ons congres. Indien je met meer dan twee personen wenst deel te nemen, brengen wij €95,- exclusief btw per persoon in rekening voor iedere extra deelnemer. Voor andere organisaties bedragen de kosten voor deelname €195,- exclusief btw per persoon. Bij ‘no-show’ brengen wij €75,- exclusief btw per persoon in rekening, in verband met reserverings- en administratiekosten.