Hospitality scan

Had je graag meer inzicht in de geleverde Hospitality dienstverlening?
Je hebt het idee dat er ‘iets’ gedaan kan worden om de Hospitality dienstverlening naar een hoger niveau te tillen. Maar wat? Of je hebt het idee dat deze dienstverlening niet (meer) aansluit bij de gastvrijheidsstrategie die jouw organisatie op papier heeft staan.

Met onze Hospitality scan bieden we een eerste inzicht in het huidige en gewenste niveau van Hospitality dienstverlening.

Over onze Hospitality scan
Samen met het (facilitair) management brengen we het gewenste niveau van gastvrijheidsdienstverlening in kaart. Hierbij richten we ons ook op de strategie op het gebied van hospitality, indien deze beschreven is. Dan is het tijd voor onze mystery visits, mystery calls en mystery mails. De gastvrijheidservaring wordt op basis van gestandaardiseerde vragenlijsten gescoord, wat een goed beeld geeft van de daadwerkelijke ervaring. Aanvullend doorlopen we de guest journey met de hospitality medewerkers om hun ervaring van de geboden dienstverlening in kaart te brengen. Door deze toe te voegen aan de analyse, geven wij een volledig beeld van de hospitality dienstverlening.

Aanvullend bieden wij een train-de-trainer traject aan, waarbij we ambassadeurs van gastvrijheid binnen de organisatie opleiden. Mensen die het nu al doen maar bovenal leuk vinden om dit door te geven.

De resultaten van de gapanalyse worden gepresenteerd in een overzichtelijke infographic die in één oogopslag duidelijk maakt in hoeverre de verwachte en ervaren dienstverlening uit elkaar liggen. Hét uitgangspunt om volgende stappen in doorontwikkeling te zetten!

Direct contact met onze Hospitality scan specialist?

Elize Vonk Noordegraaf (klein)

Elize Vonk Noordegraaf

elize.vonknoordegraaf@arrangegroup.nl

06 41 86 93 19